جدیدترین گوشی های پرچمدار سونی در راهند

به گزارش وبلاگ حامد، قرار است به زودی از گوشی های سونی Xperia 1 IV و Xperia 10 IV رو نمایی گردد. اکنون پیش از عرضه این گوشی ها قیمت و رنگ های آن افشا شده است.

جدیدترین گوشی های پرچمدار سونی در راهند

به گزارش وبلاگ حامد، گوشی های سونی Xperia 1 IV و Xperia 10 IV قرار است در 11 مه (21 اردیبهشت) در یک رویداد رسمی معرفی شوند. تنها چند روز قبل از عرضه، اطلاعات تازهی از جزئیات قیمت هر دو دستگاه سونی به همراه گزینه های رنگی آن ها فاش شده است.

یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام SnoopyTech، جزئیات قیمت و انواع رنگ های گوشی های سونی Xperia 1 IV و Xperia 10 IV را به وسیله یک پست توییتر فاش نموده است. این منبع اطلاعاتی فاش کرد که Sony Xperia 1 IV به قیمت 1399 یورو (برابر با 1479 دلار) عرضه خواهد شد. این یک خبر خوب برای هواداران سونی است، زیرا گزارش های قبلی ادعا می کردند که قیمت این گوشی هوشمند حدود 1600 دلار خواهد بود. انتظار می رود که گوشی های سونی Xperia 1 IV نیز با قیمت 499 یورو (527 دلار) عرضه گردد.

این افشاگر در خصوص رنگ های این دستگاه نیز اطلاعات تازهی رو نموده است. طبق گزارش تازه، پرچم دار Xperia 1 IV در سه رنگ مشکی، بنفش و سفید عرضه خواهد شد. در حالی که Xperia 10 IV در رنگ های آبی، سبز، بنفش و سفید ارائه می گردد.

سونی باز هم قیمت زیادی برای پرچمدار خود مشخص نموده است. ما در خصوص این گوشی اطلاعی نداریم، اما مطمئناً قیمت آن با iPhone 13 Pro max اپل رقابت می نماید. طبق آنچه تا به امروز می دانیم، انتظار می رود Sony Xperia 1 IV دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با نسبت تصویر 21:9 باشد. این صفحه نمایش احتمالا با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح 4K ارائه گردد. انتظار می رود این گوشی دارای محافظ گوریلا گلس Victus و پشتیبانی از قابلیت HDR باشد.

گفته می گردد این گوشی پرچمدار دارای سنسور های ZEISS است. پیش بینی می گردد این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه با سنسور های فوق عریض و تله فوتو باشد. انتظار می رود این گوشی به یک اسکنر اثرانگشت در کنار قاب برای تأمین امنیت عرضه گردد. بعلاوه گفته شده که این دستگاه احتمالا دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی باشد.

در خصوص گوشی میان رده Xperia 10 IV نیز اطلاعات تازهی داریم. انتظار می رود که این گوشی از پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 690 همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. گفته می گردد این گوشی دارای صفحه نمایش 6.0 اینچی OLED AMOLED است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "جدیدترین گوشی های پرچمدار سونی در راهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین گوشی های پرچمدار سونی در راهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید