تبلیغات سری پیکسل 7 بعضی از قابلیت های نو آن را فاش کرد

به گزارش وبلاگ حامد، گوگل قرار است 15 مهر (7 اکتبر) از محصولات نو خود که گل سرسبد آن ها سری پرچم دار پیکسل 7 است، طی رویدادی با عنوان Made By Google رونمایی کند. در آستانه برگزاری این مراسم، یک منبع مطلع دو تیزر تبلیغاتی گوشی های هوشمند پیکسل 7 پرو و پیکسل 7 را منتشر نموده که در ادامه به آنالیز جزئیات آن ها خواهیم پرداخت.

تبلیغات سری پیکسل 7 بعضی از قابلیت های نو آن را فاش کرد

افشاگری به نام Tipster Snoopy Tech، دو ویدیوی تبلیغاتی 30 ثانیه ای از دو گوشی هوشمند پرچم دار نو گوگل در توییتر به اشتراک گذاشته که این تبلیغات بعضی قابلیت های نو سری پیکسل 7 را به نمایش گذاشته اند. بر اساس این ویدیوهای تبلیغاتی، گوگل پیکسل 7 پرو مجهز به ویژگی نو Macro Focus است که امکان گرفتن عکس های نزدیک بسیار باکیفیت را فراهم می نماید. بزرگنمایی Super Res در پیکسل 7 پرو نسبت به نسل قبلی خود یعنی پیکسل 6 پرو بهبود قابل توجهی پیدا نموده است. بعلاوه زوم اپتیکال 6 برابری و زوم هیبریدی 30 برابری در این گوشی هوشمند به کاربران ارائه می گردد.

با این حال، ویژگی نو Macro Focus در پیکسل 7 وجود ندارد. هر دو مدل از قابلیت نو Cinematic Blur مشابه حالت سینمایی آیفون برخوردار هستند. قابلیت Cinematic Blur به دوربین این امکان را می دهد که بین دو شی جابجا گردد و در عین حال روی یکی را به شدت فوکوس نموده و تصویر دیگر را در پس زمینه تار کند.

قابلیت نو حالت Extreme Battery سری پیکسل تا 72 ساعت فعالیت را با یک بار شارژ امکان پذیر می نماید. با این حال، بیشتر اپلیکیشن ها در این حالت غیرفعال هستند، البته کاربر قادر است اپ هایی که می توانند در این حالت اجرا شوند را انتخاب کند. شما می توانید با ارزیابی منوی تنظیمات و انتخاب گزینه حالت Extreme Battery Saver، اپلیکیشن هایی که می خواهید در این حالت اجرا شوند را انتخاب کنید.

جدا از قابلیت های نوی که گوشی های این سری نو دارند، مشخصات فنی آن ها نیز به وسیله افشاگران در رسانه های خبری مطرح شده که بر اساس آن ها، گوشی پیکسل 7 پرو مجهز به یک نمایشگر 120 هرتزی خواهد بود که 6.7 اینچ مقدار دارد و از رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل و حدبیشتر روشنایی نمایشگر 1000 نیت پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلس ویکتوس، به عنوان محافظ نمایشگر روی پنل جلویی این گوشی به انجام وظیفه می پردازد و حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی تعبیه شده است.

طبق تصاویری که پیش تر منتشر شد، لبه های نمایشگر پیکسل 7 پرو نسبت به نسل قبلی این گوشی خمیدگی کمتری دارند. گوگل از نسل دوم پردازنده اختصاصی خود یعنی تنسور G2 به عنوان قلب تپنده این سری بهره می برد. آن طور که شنیده شده، تنسور G2 همچون نسل پیشین خود به چینش 2+2+4 متکی خواهد ماند، در این صورت تراشه 2 هسته قدرتمند، 2 هسته میانه و 4 هسته کم مصرف را شامل خواهد شد. گفته می گردد مودم 5G به کار رفته در این تراشه هم ساخت سامسونگ بوده و اگزینوس مودم 5300 نام خواهد داشت.

کاربران می توانند از بین احتمالاً 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی دست به انتخاب بزنند. گوگل در قاب پشتی این گوشی پرچم دار یک سیستم دوربین سه گانه تعبیه نموده که سنسور اصلی آن ، دوربین 50 مگاپیکسلی Isocell GN1 است. در کنار این سنسور اصلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX38 و سنسور تله فوتوی 48 مگاپیکسلی GM1 سامسونگ به انجام وظیفه می پردازند. بعلاوه نباید دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی این گوشی را از قلم بیندازیم. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به عنوان منبع انرژی این گوشی انجام وظیفه می نماید که از شارژ 30 وات پشتیبانی خواهد نمود.

از سوی دیگر گوگل پیکسل 7، مجهز به یک نمایشگر 90 هرتزی خواهد بود که 6.3 اینچ مقدار دارد و از رزولوشن 1080 در 2448 پیکسل و حدبیشتر روشنایی نمایشگر 800 نیت پشتیبانی خواهد نمود. سیستم دوربین دوگانه این گوشی متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Isocell GN1 و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX381 است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به 8 گیگابایت حافظه رم، باتری 4700 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 11 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 13 اشاره نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلیغات سری پیکسل 7 بعضی از قابلیت های نو آن را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات سری پیکسل 7 بعضی از قابلیت های نو آن را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید