جدیدترین تلویزیون های 2022 مناسب خانه های لوکس و لاکچری

به گزارش وبلاگ حامد، یک منزل مجذوب کننده و لاکچری با دکوراسیون داخلی فوق العاده را تصور کنید که همه چیزش عالی است به جز تلویزیون روی دیوار آن که یک مدل ال سی دی دو دهه قبل است. بعد از اینکه همه اتاق ها را دیدید و مجذوب کنندهی خانه برای تان تعیین شد چه چیزی بیشتر از همه خود نمایی می نماید؟ معلوم است آن تلویزیونی که اصلاً جایش اینجا نیست. البته این سناریو کمی تخیلی و غیر واقعی است چرا که هر منزلی با دیزاین لوکس و زیبا قطعاً یک تلویزیون باریک و مجذوب کننده را هم در کنار خودش دارد. در ادامه می خواهیم تازهترین تلویزیون های 2022 که مناسب منازل لاکچری هستند را معرفی کنیم، پس اگر در پی یک دیزاین مجذوب کننده برای خانه خود به خصوص در پذیرایی هستید، فهرست تلویزیون های تازه 2022 را از دست ندهید.

جدیدترین تلویزیون های 2022 مناسب خانه های لوکس و لاکچری

از وقتی تلویزیون های کوچک جیبی وارد بازار شده اند شاید کمی از تاثیر برادر بزرگ ترشان کاسته باشند اما هنوز هم این تلویزیون است که اعضای خانواده را کنار هم جمع می نماید. این تلویزیون است که می تواند کلاس واقعی یک خانه را نشان دهد و باز هم این تلویزیون است که موقع تماشای مسابقات هیجان را دوباره به خانه ها می آورد.

تازهترین تلویزیون های ال جی 2022

تلویزیون های تازه ال جی 2022 مدل های مجذوب نمایندهی را شامل می شوند که هر کدام برای منازل مختلفی ساخته شده اند. تلویزیون های بی نهایت باریک اولد آنقدر باکلاس هستند که از تماشاشان سیر نمی شوید. نانوسل و کیوندهای ال جی هم ظاهری باابهت و کلاس خاص دارند که مجذوب نمایندهیت ویژه ای به پذیرایی ها می دهند. ال جی از پایه های دوشاخه ای و هلالی در ساخت نمایشگرهایش استفاده می نماید که هر کدام برای سلایق مختلف می توانند عالی باشند. در بخش زیر تازهترین تلویزیون های ال جی 2022 را معرفی می کنیم. برای مشاهده آنالیز کامل و مشخصات هر مدل می توانید به وبسایت افرالند - Afralland مراجعه کنید.

مدلنوع تلویزیون
تلویزیون ال جی G2OLED Evo
تلویزیون ال جی C2OLED Evo
تلویزیون ال جی QNED90MiniLED
تلویزیون ال جی NANO90NanoCell
تلویزیون ال جی UQ8000LED
تلویزیون ال جی UQ7500LED

تازهترین تلویزیون های سامسونگ 2022

به عنوان یک رقیب سرسخت Samsung هم تلویزیون هایی با طراحی عالی فراوری می نماید. تازه ترین تلویزیون های 2022 سامسونگ شامل مدل های متنوعی هستند که اولد هم شاملشان می گردد. تلویزیون OLED سامسونگ با ضخامت باریک تر از یک گوشی هوشمند فقط برای کسانی ساخته شده که برترین دکوراسیون را برای خانه شان می خواهند. مدل های دیگر سامسونگ شامل تلویزیون های کیولد، نئو کیولد و ال ای دی های کریستالی هستند. سامسونگ سعی نموده تا همه تلویزیون هایش را باریک بسازد. این استراتژی باعث متمایز شدن سامسونگ به نسبت برندهای دیگر شده است و یک ویژگی مثبت برای این برند کره ای به شمار میرود.

مدلنوع تلویزیون
تلویزیون سامسونگ S95BQD-OLED
تلویزیون سامسونگ QN90BNeoQLED
تلویزیون سامسونگ Q80BQLED
تلویزیون سامسونگ Q70BQLED
تلویزیون سامسونگ Q60BQLED
تلویزیون سامسونگ BU8000Crystal LED
تلویزیون سامسونگ BU7000Crystal LED

تازهترین تلویزیون های 2022 سونی

تلویزیون های تازه سونی سال جاری با کیفیت تر از همواره هستند. ال ج و سامسونگ برندهای کره ای فعالی هستند که به رقابت با سونی می پردازند و سونی پرقدرت تر از همواره محصولاتش را فراوری می نماید. تلویزیون های سونی فقط برای خانه های لاکچری ساخته می شوند چون نهایت کیفیت قطعات و تصویر را در خود دارند. این نمایشگرها به قدری مجذوب نماینده طراحی شده اند که با تماشا جزئیات محصول محو کیفیت آن ها می شوید. قیمت تلویزیون هایی که این چنین کیفیتی دارند هم مطمئناً بالا خواهد بود و نباید انتظار یک تلویزیون مقرون به صرفه قیمت را داشته باشید. مدل های اولد این برند جزو گرانترین تلویزیون های سال 2022 هستند و می توان گفت لاکچری ترین تلویزیون ها هم هستند. حتی ال ای دی های سونی هم با کیفیت عالی فراوری می شوند و همان ویژگی های مجذوب نماینده و متمایز بودن را در خود دارند.

مدلنوع تلویزیون
تلویزیون سونی A95KQD-OLED
تلویزیون سونی A90KOLED
تلویزیون سونی A80KOLED
تلویزیون سونی X95KMiniLED
تلویزیون سونی X90KLED
تلویزیون سونی X85KLED
تلویزیون سونی X80KLED

چند نکته در مورد تلویزیون و دیزاین خانه

در ادامه چند نکته در مورد استفاده بهتر از تلویزیون در دکوراسیون منزل را مطرح می کنیم، چرا که هر یک از این موارد به ظاهر ساده می تواند تاثیر قابل توجهی در طراحی و ظاهر منزل تان داشته باشد.

سعی کنید تلویزیونی باریک بخرید. شاید گفتن این نکته خیلی هم ضروری نباشد چون هر کس در زمان خرید باید به آن توجه کند ولی مرور کردنش به خاطر اهمیت زیادش است. دیگر زمان آن نمایشگرهای ضخیم و جعبه ای گذشته باید باریک ترین تلویزیونی که بودجه تان ساپورت می نماید را بخرید چون فقط در این صورت از خرید تلویزیون رضایت خواهید داشت.

تلویزیونی با زاویه دید بالا بخرید. اگر پذیرایی تان بزرگ است پس حتماً مهمان هایتان دور تلویزیون گرد هم می آیند و افرادی در زاویه های کناری تلویزیون قرار می گیرند. زاویه دید گسترده یعنی تلویزیون حتی از کنار هم کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد و در نتجیه مسئله ای برای آن بیننده های حاشیه نیشین پیش نخواهد آمد.

تلویزیون با سایز بزرگتر، تماشایی تر است. اگر واقعاً در پی برترین تجربه سینمایی در خانه خود هستید، تلویزیونی با سایز بزرگ بخرید. اینکه سایز 65 یا 75 یا 85 اینچ را انتخاب کنید، بسته به متراژ خانه و البته که بودجه خودتان دارد ولی می توانید با توجه به سلیقه تان یک تلویزیون با سایز بزرگ بخرید.

غیر تلویزیون 4k نخرید. شاید کیفیت تصویر خیلی به دکوراسیول منزل ربط نداشته باشد اما وضوح تلویزیون وقتی که روشن است قطعاً در دکوراسیون نقش دارد. رزولوشن فورکی کیفیت عالی دارد و احتیاجی به 8k خریدن ندارید. فکر خرید تلویزیون فول اچ دی هم به کلی فراموش کنید.

سلیقه خودتان مهم تر است. در مورد اینکه تلویزیون را روی پایه و میز قرار دهید یا اینکه آن را به دیوار متصل کنید کاملاً خودتان آن اصل کاری هستید. اگر دوست دارید تلویزیون تان به دیوار متصل باشد باید همینکار را بکنید اما اگر دوست دارید آن را روی میز بگذارید باز هم خودتان حرف حساب را می زنید. در نهایت کسی که قرار است بیشتر از همه به تماشای تلویزیون بنشیند خود شما هستید پس آن طوری که خودتان می خواهید دکوراسیون را هم بچینید.

قبل از خرید مشاوره لازم را دریافت کنید. تا اینجای کار در مورد تازهترین تلویزیون های 2022 صحبت کردیم. اگر در مورد قیمت تلویزیون و یا خرید تلویزیون های تازه به اطلاعات بیشتر احتیاج دارید می توانید به فروشگاه افرالند مراجعه کنید. قیمت تلویزیون های افرالند به نسبت فروشگاه های دیگر تخفیف دارند و از لحاظ اصالت هم محصولات شان را ضمانت می نمایند.

برگرفته از وبسایت افرالند: https://afralland.com/

منبع: اتاق

به "جدیدترین تلویزیون های 2022 مناسب خانه های لوکس و لاکچری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تلویزیون های 2022 مناسب خانه های لوکس و لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید