بهترین مارکهای لوازم خانگی خارجی

به گزارش وبلاگ حامد، لوازم خانگی همانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، انواع وسایل گرمایشی، انواع وسایل سرمایشی، انواع ظروف پخت و پز، انواع ظروف دکوری و ... ضروری ترین بخش یک خانه را تشکیل می دهند. بیشتر این لوازم خانگی مربوط آشپزخانه هستند به گونه ای که بدون وجود برخی از آن ها زندگی مختل و یا حتی غیر ممکن می شود.

بهترین مارکهای لوازم خانگی خارجی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به عنوان مثال یخچال که یکی از اصلی ترین وسایل آشپزخانه به حساب می آید، آیا امروزه کسی می تواند بدون وجود آن زندگی کند؟ یقینا پاسخ منفی خواهد بود حتی برای مدتی بسیار کوتاه. این وسیله در سایز و مدل های گوناگونی توسط شرکت های مختلفی طراحی شده است و یا در مورد ظروف طبخ غذا نیز بدین صورت، بی تردید اگر این ظروف نباشند ما چگونه می توانیم برای خانواده خود غذاهایی خوشمزه طبخ کنیم؟

پس لوازم خانگی به جهت رفع نیاز ما انسان ها طراحی و تولید شده اند و بسیار نیز متنوع و گسترده هستند.

انتخاب بهترین برند لوازم خانگی، خارجی یا داخلی؟

همان طور که اشاره میدانید وجود بعضی از لوازم خانگی از ضروریات هر خانه به حساب می آیند، به همین جهت از بازار مصرف بسیار بالایی برخوردارند. این پرمصرف بودن عاملی شده تا شرکت های بسیاری راه اندازی شوند تا به نوعی بتوانند هم نیاز جامعه را تامین کنند و هم خود به درآمدزایی برسند.

از این رو ما شاهد برندهای متنوعی از این لوازم در بازار هستیم که گاه کار انتخاب را برای ما خریداران سخت می کنند. به عقیده بسیاری از مردم شکیل بودن یک کالا نمی تواند برند آن را در لیست بهترین ها قرار دهد، بلکه این کیفیت است که سبب مطرح شدن برند در بین اذهان می شود. از برندهای لوازم خانگی داخلی و خارجی که توانسته اند با کیفیت خوب در بین مردم جا بیفتند می توان اشاره ای به موارد زیر کرد:

بهترین برند لوازم خانگی خارجی در ایران کدامند؟

از بنام ترین برندهای خارجی که توانسته اند گوی سبقت را از سایر رقبای خود بربایند می توان نمونه های زیر را برشمرد:

سامسونگ: یکی از معروف ترین برندهای حال حاضر جهان در عرصه لوازم خانگی است. یخچال و تلویزیون سامسونگ از محبوب ترین برند لوازم خانگی نزد مردم به حساب می آید.

بوش: ساخت کشور آلمان است و از برندهای معتبر در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی برقی به شمار می آید. از ویژگی های محصولات تولید شده در این شرکت عمر و کیفیت بالا است به گونه ای که سال های سال می توان از لوازم خانگی این برند استفاده کرد.

ال جی: ساخت کره جنوبی است و با کیفیت عالی توانسته همپای رقبای اروپایی و آمریکایی به خوبی رقابت کند.

دوو: یکی دیگر از برندهای معروف لوازم خانگی و ساخت کشور کره جنوبی است. این مارک با کیفیتی بالا و قیمتی پایین تر در مقایسه با رقبای خود، سال ها است که توانسته بازار ایران را به تسخیر خود درآورد.

خرید بهترین برند لوازم خانگی خارجی از فروشگاه لیروفا

فروشگاه لوازم خانگی لیروفا، عرضه کننده با کیفیت ترین لوازم خانگی از برترین برندهای مطرح جهان است. برای خرید هر کدام از وسایل خانگی مورد نیاز می توانید به این فروشگاه آنلاین مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که قبل از خرید، تمام جوانب کار را اعم از قیمت، مشخصات فنی، وجود یا عدم وجود گارانتی و ... مورد بررسی قرار دهید تا با انتخابی دقیق، خریدی ایده آل برای خود رقم بزنید.

خدمات پس از فروش

تعمیرگاه لوازم خانگی زمانی اهمیت پیدا می کند که در خانه درحال امور روزانه تان هستید که ناگهان با خرابی بعضی از وسایل خانه روبرو می شوید. در این لحظه اگر تعمیرگاه لوازم خانگی بیشتر از سوپرمن تاثیرگذار نباشد، کمتر نخواهد بود! گرچه عده ای همیشه علاقه دارند همه فن حریف باشند، اما بعضی وقت ها دیگر نمی شود ادای تعمیرگاه لوازم خانگی را درآورد! باید یک گوشه ایستاد، نکات ایمنی را رعایت و در کمال آرامش به تعمیرگاه لوازم خانگی تلفن کرد. مطمئنا تعویض موتور یخچال مثل لامپ عوض کردن نیست که به راحتی بتوان آن را انجام داد. اصطلاح کار را به کاردان سپردن برای همین مواقع به کار می رود.

همانطور که میدانید، تعمیرگاه لوازم خانگی باید دارای شرایط و ضوابط استاندارد باشد تا بتواند مورد رضایت مشتری قرار بگیرد. تعمیرگاه لوازم خانگی بدون داشتن شرایط کافی نمی تواند محل مناسبی برای سپردن وسایلتان به آن جا باشد. همچنین قرار نیست همیشه لوازم منزلتان را به آن جا ارسال نمایید. گاهی پیش می آید که یک تعمیرگاه لوازم خانگی، یک تعمیرکاری را برای تعمیر وسایلتان می فرستد. قطعا شما نمی خواهید پای هر شخصی به خانه شما باز شود.

بسیاری از برندهای خارجی به دلیل وجود تحریمها با مسائل پشتیبانی و تامین قطعات روبرو هستند.

منبع: فرارو

به "بهترین مارکهای لوازم خانگی خارجی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین مارکهای لوازم خانگی خارجی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مارکهای لوازم خانگی خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید