بنا خداحافظی کرد؟

به گزارش وبلاگ حامد، به نظر می رسد خاتمه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا و عنوان چهارمی تیم ملی، خاتمه کار محمد بنا در تیم ملی خواهد بود.

بنا خداحافظی کرد؟

به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا روزهای 19 لغایت 22 شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار گردید و در خاتمه تیم ایران به وسیله محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم، امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به مدال نقره و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم به مدال برنز دست یابد.

در رده بندی تیمی نیز تیم های ترکیه، جمهوری آذربایجان و صربستان به ترتیب با 125، 118 و 110 امتیاز اول تا سوم شدند و تیم ایران نیز با 81 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

تیم ملی کشتی فرنگی سال گذشته و در رقابت های قهرمانی دنیا در نروژ با 4 مدال طلا و 2 برنز بعد از روسیه نایب قهرمان شده بود.

تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز، بلگراد محل برگزاری پیکارهای کشتی قهرمانی دنیا را به سمت تهران ترک کرد، اما به نظر می رسد بازگشت تیم ملی به ایران با تغییراتی همراه است. از بلگراد خبر می رسد که محمد بنا در گروهی که در فضای مجای برای تیم ملی تشکیل شده، از شاگردان خود خداحافظی نموده و از آنان حلالیت طلبیده و ملی پوشان در زمان بازگشت از این موضوع ناراحت بودند.

البته بنا پیش از برگزاری پیکارهای دنیای به علت مسائل شخصی چند مرتبه قصد خداحافظی داشت اما با پادرمیانی حمید سوریان و مسئولان فدراسیون به تیم ملی بازگشت. با این حال، به نظر می رسد که این مرتبه تصمیم او برای خداحافظی از تیم ملی جدی است.

منبع: فرارو

به "بنا خداحافظی کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا خداحافظی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید