انتقاد شدید اسطوره فوتبال عربستان از رونالدو ، باید رختکن تیم را حفظ نمایند!

به گزارش وبلاگ حامد، بازیکن سال های گذشته النصر اعتقاد دارد که خرید مهاجم پیشین منچستریونایتد از لحاظ فنی به سود زردهای مرکز عربستان نخواهد بود.

انتقاد شدید اسطوره فوتبال عربستان از رونالدو ، باید رختکن تیم را حفظ نمایند!

به گزارش وبلاگ حامد، عقد قرارداد با کریستیانو رونالدو، باشگاه النصر عربستان را ظرف روزهای گذشته به سرتیتر خبرهای فوتبالی دنیا تبدیل کرد. این باشگاه از لحاظ تعداد دنبال کننده در فضای مجازی و نیز فروش پیراهن های فوق ستاره پرتغالی سود هنگفتی کرد اما اسطوره فوتبال عربستان معتقد است که زردپوشان مرکز عربستان از لحاظ فنی، نفعی از این انتقال نخواهند برد.

حسین عبدالغنی در گفت وگویی که سایت کورة نموده، درباره این انتقال گفت: هدف از جذب رونالدو فنی نیست و بیشتر به خاطر اهدافی است که فراتر از یک بازی یا تورنمنت خواهد بود. ما درباره یک بازیکن دنیای صحبت می کنیم. من روند جذب ستاره های بزرگ دنیا به باشگاه های سعودی را به خاطر شناخته شدن فوتبال عربستان و نیز ارتقای کیفیت آن دوست دارم. با این حال به نظرم رونالدو از لحاظ فنی، چیزی به النصر اضافه نمی کند.

وی با تمجید از کاپیتان تیم ملی پرتغال توضیح داد: او یک بازیکن عالی است و چالش را دوست دارد. ممکن است که او بیاید و بدرخشد، البته نمونه هایی از ستارگان دنیای را داریم که از لیگ های بزرگ آمدند و در عربستان پیروز نشدند. من درباره رونالدو صحبت نمی کنم؛ چون او یک ستاره بزرگ بین المللی است که احتیاج به تعریف ندارد.

پیشکسوت فوتبال عربستان که هشت سال با پیراهن النصر به میدان رفت، درباره تأثیر ورود برترین گلزن تاریخ رئال مادرید به النصر گفت: تعیین است که ورود رونالدو و زمزمه هایی مبنی بر جدایی وینسنت ابوبکر از لحاظ ذهنی روی این بازیکن تأثیرگذار بود. این مسئله در ملاقات با الخلیج عیان شد و دیدیم ابوبکر پس از گلزنی خوشحالی نکرد. رودی گارسیا (سرمربی النصر) پس از جذب رونالدو باید رختکن تیم را حفظ کند و طرفداران النصر باید با تعداد بالا و پُرشور به استادیوم بیایند.

  • عکس | النصر گران ترین تیم تاریخ آسیا! | ترکیب تیم عربستانی رویایی شد
منبع: همشهری آنلاین

به "انتقاد شدید اسطوره فوتبال عربستان از رونالدو ، باید رختکن تیم را حفظ نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید اسطوره فوتبال عربستان از رونالدو ، باید رختکن تیم را حفظ نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید