آلمان 3 - 3 سوئیس؛ ادامه تیره روزی های ژرمن ها

به گزارش وبلاگ حامد، تیم ملی آلمان در دیداری تماشایی برابر سوئیس با نتیجه 3-3 متوقف شد.

آلمان 3 - 3 سوئیس؛ ادامه تیره روزی های ژرمن ها

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ حامد، ژرمن ها همانند ماه های اخیر نمایشی توام با تزلزل داشته و در شبی که در خط دفاعی عملکرد خوبی نداشتند، در خانه خود برابر سوئیس به تساوی 3-3 رضایت دادند.

بر خلاف انتظار این سوئیس بود که بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه پنج به گل رسید. روی پاس بلند رمو فرئولر به درون محوطه و آفساید گیری غلط مدافعان آلمان، ماریو گاورانوویچ با ضربه سر دروازه این تیم را باز کرد.

دقایقی بعد و روی پاس اشتباه مانوئل نویر این سفروویچ بود که می توانست با تیزهوشی دروازه آلمان را باز کند، اما آنتونی رودیگر مانع رخ دادن این اتفاق شد.

اما در دقیقه 25 سوئیس به گل دوم دست یافت. روی پاس سفروویچ، فرئولر در موقعیتی تک به تک با یک ضربه فوق العاده و چیپ توانست دروازه ژرمن ها را باز کند.

اما در دقیقه 28 بود که روی پا کای هاورتز، این تیمو ورنر بود که از سمت چپ محوطه با ضربه ای دقیق دروازه سوئیس را باز کرد و کار را به تساوی کشاند

در لحظات پایانی نیمه اول بود که جاشوا کیمیچ برای تونی کروس پاس خوبی ارسال کرد، اما ضربه این هافبک آلمانی از فاصله ای دور با اختلاف کمی به بیرون رفت و سوئبیس با فزونی 1-2 راهی رختکن شد.

آلمان از همان ابتدای نیمه دوم در صدد جبران بود و می توانست در دقیقه 49 توسط کای هاورتز به گل تساوی دست یابد، اما ضربه پای چپ این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد.

اما در دقیقه 55 آلمان به گل رسید. روی پاس اشتباه مدافعان سوئیس، کای هاورتز پا به توپ شده و با نفوذ به درون محوطه و ضربه ای زمینی از سمت راست پیروز به گلزنی شد.

اما در دقیقه 57 سوئیس باز هم به گل رسید. مانوئل نویر دو بار متوالی واکنش هایی تماشایی مقابل ضربات سفروویچ داشت، اما در ریباند گاورانوفسکی با ضربه ای محکم دروازه آلمان را گشود.

اما حملات ژرمن ها دوباره شدت گرفت و دقایقی بعد گل سوم به ثمر رسید. روی ارسال زمینی تیمو ورنر از سمت راست، سرژ گنابری با ضربه ای فوق العاده و پشت پا پیروز به گلزنی شد.

در دقیقه 72 آلمان صاحب یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی مناسب شد، اما ضربه تونی کروس با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه کوشش دو تیم نتیجه ای نداشت و در نهایت بازی با تساوی 3-3 به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آلمان 3 - 3 سوئیس؛ ادامه تیره روزی های ژرمن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان 3 - 3 سوئیس؛ ادامه تیره روزی های ژرمن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید