9 روز فرصت تا پرداخت دسته گل 21 میلیاردی محمدحسین انصاری فرد، صدری مأموریت گرفت

به گزارش وبلاگ حامد، پرسپولیس تنها 9 روز زمان دارد تا بتواند بدهی گابریل کالدرون را پرداخت و از محرومیت خود جلوگیری کند.

9 روز فرصت تا پرداخت دسته گل 21 میلیاردی محمدحسین انصاری فرد، صدری مأموریت گرفت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ حامد، طبق اعلام باشگاه پرسپولیس در تاریخ 18 مرداد حکم شکایت قطعی گابریل کالدرون و خواکین مربیان آرژانتینی و اسپانیایی این تیم به وسیله فیفا ابلاغ شده و باشگاه باید ظرف 30 روز اقدام به پرداخت این رقم کند؛ رقمی که برای گابریل کالدرون حدود 579.500 هزار دلار است و برای خواکین حدود 95.381 هزار دلار. این ارقام خام بوده و باید رقم سود سالیانه هم به آنها اضافه گردد. سود سالیانه هم طبق قانون فیفا 5 درصد است. یعنی با یک جمع سرانگشتی طلب این دو نفر از باشگاه به عدد 709 هزار دلار می رسد که با رقم امروز دلار یعنی 27.600 تومان به مبلغ 19 میلیارد و 568 میلیون تومان می رسیم. البته باید رقمی حدود 50 هزار فرانک سوئیس را هم بابت هزینه رسیدگی به بدهی پرسپولیس اضافه کنیم که رقم بدهی را به عدد 21میلیارد تومان می رساند. دقیقا باشگاه پرسپولیس تا روز 17 شهریور یعنی 9 روز دیگر فرصت دارد تا این بدهی را بپردازد.

گفته شده مجید صدری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ماموریت پیدا نموده تا این بدهی را پرداخت کند. باید دید در این 9 روز دقیقا چه اتفاقی رخ می دهد و آیا پول لازم برای پرداخت این بدهی جور خواهد شد یا پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته خواهد شد. لازم به ذکر است این بدهی از زمان مدیریت انصاری فرد به وجود آمد و در زمان مدیریت رسول پناه هم پرداخت نشد و حالا مدیریت جعفر سمیعی به اجبار فیفا باید این بدهی را بپردازد.

فرهیختگان

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "9 روز فرصت تا پرداخت دسته گل 21 میلیاردی محمدحسین انصاری فرد، صدری مأموریت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 روز فرصت تا پرداخت دسته گل 21 میلیاردی محمدحسین انصاری فرد، صدری مأموریت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید