یورو 2020، صعود آسان انگلیس با غلبه بر اوکراین دست و پا بسته، سه شیر با پنجمین کلین شیت به نیمه نهایی رسید

به گزارش وبلاگ حامد، تیم ملی انگلیس با غلبه بر اوکراینی که ضعیف ترین بازی اش در جام شانزدهم را به نمایش گذاشت؛ به اسم آخرین تیم جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 را پیمود.

یورو 2020، صعود آسان انگلیس با غلبه بر اوکراین دست و پا بسته، سه شیر با پنجمین کلین شیت به نیمه نهایی رسید

به گزارش وبلاگ حامد، در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، تیم های ملی اوکراین و انگلیس، شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 4 بر صفر به سود انگلیسی ها و ثبت پنجمین کلین شیت پیاپی این تیم در جام شانزدهم به خاتمه رسید. گل های سه شیر را در این بازی هری کین در دقایق 4 و 50، هری مگوایر در دقیقه 46 و جردن هندرسون در دقیقه 63 به ثمر رساندند تا این تیم در آسان ترین راستا، آسان ترین صعود را در میان 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 داشته باشد.

سه شیر در 45 دقیقه نخست این بازی به آسانی اگرچه بر توپ و میدان مسلط بود از حیث موقعیت های گلزنی و حملات خطرناک رجحان محسوسی نسبت به حریف خود نداشت و تنها یک ضربه داخل چارچوب بیشتر از اوکراینی ها داشت. در نیمه دوم در حالی که عملکرد اوکراین به مراتب ضعیف تر از نیمه اول بود، سه شیر همانند نیمه اول با یک گل زودهنگام به وسیله هری مگوایر خیال خود را آسوده تر و با گل سوم که با دبل هری کین رقم خورد، تقریباً از کسب پیروزی مطمئن شد. حسن ختام پیروزی شاگردان گرت ساوت گیت هم بازیکن لیورپول، جردن هندرسون به ثمر رساند تا قاطعانه ترین پیروزی سه شیر در جام شانزدهم در یکی از یکطرفه ترین بازی های این تورنمنت رقم بخورد.

انگلیس با این پیروزی به اسم آخرین تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد، جایی که از امتیاز میزبانی برخودار خواهد بود و باید به مصاف تیم ملی دانمارک برود. این بازی روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یورو 2020، صعود آسان انگلیس با غلبه بر اوکراین دست و پا بسته، سه شیر با پنجمین کلین شیت به نیمه نهایی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، صعود آسان انگلیس با غلبه بر اوکراین دست و پا بسته، سه شیر با پنجمین کلین شیت به نیمه نهایی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید