کامرانی فر: اختلاف بین رفیعی و اعضای هیئت رئیسه رفع می گردد، مهدوی کیا کارش را به زودی آغاز می نماید

به گزارش وبلاگ حامد، دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به استعفای سرمربی تیم امید گفت: تمام کارها اجرا شده و هیچگونه استعفایی داده نشده و چنین بحثی مطرح نیست.

کامرانی فر: اختلاف بین رفیعی و اعضای هیئت رئیسه رفع می گردد، مهدوی کیا کارش را به زودی آغاز می نماید

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ حامد، حسن کامرانی فر در انتها ملاقات سوپرجام که با قهرمانی فولاد همراه بود، گفت: از مسئولان استان کرمان و باشگاه گل گهر بابت میزبانی فوق العاده خوبشان تشکر می کنم. بعلاوه به دو تیم بابت بازی خوبی که جدا از نتیجه به نمایش گذاشتند، تبریک می گویم. یک خسته نباشید هم به عوامل برگزاری این ملاقات می گویم.

وی درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال، تبریک فیفا و صحبت هایی که اخیراً مطرح شده، گفت: فدراسیون فوتبال هیچ وقت خود را جدا از دیگر ارکان نظام نمی داند. ما از دولت محترم، نمایندگان مجلس و وزارت ورزش ممنونیم که خیلی خوب به ورزش، به ویژه فوتبال یاری کردند. در این جهت یک ساله که باید تعهدات به فیفا را عملی می کردیم، بخش حقوقی فدراسیون یکسری نامه ها به فیفا داد و فیفا هم در جواب یکسری اطلاعات را تایید کرد. امیدوارم در این جهت بحث اساسنامه را تکمیل کنیم که ان شاءالله مسئله ای نداشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره صحبت بعضی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون که برخلاف حرف های رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال بوده، مطرح نمود: به زودی جلسه ای برگزار و تمام مواردی که به فیفا اعلام شده و آنها نیز به فدراسیون گفته اند، بین اعضای هیئت رئیسه آنالیز خواهد شد. اگر هم اختلاف نظری بوده، حتماً حل خواهد شد.

کامرانی فر درباره شرایط تیم امید گفت: شرایط تیم امید خوب است و مسئله ای ندارد و به زودی تمریناتش با مهدوی کیا در اولین فیفادِی آغاز می گردد. تمام برنامه ریزی برای تیم امید با همه توان صورت گرفته و با همه توان نیز در مسابقات آینده شرکت خواهد نمود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون با مهدوی کیا در تماس است یا خیر؟ گفت: بله، با او در ارتباط هستم و تمام کارها صورت گرفته و هیچگونه استعفایی هم داده نشده و چنین بحثی مطرح نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که مهدوی کیا در جلسات فیفا شرکت ننموده و به همین علت بحث استعفایش مطرح شده، گفت: در ایمیلی که مهدوی کیا به فیفا زده، از مدیریت فنی فدراسیون فوتبال کناره گیری نموده که آن هم به علت نظر خودش و درگیری شخصی اش بوده است. دوست داشتیم در این زمینه هم کنارمان باشد، اما دیگر در آن موضوع به عنوان نماینده ایران در فیفا نیست و ان شاءالله در این موضوع نماینده دیگری را به فیفا معرفی می کنیم.

کامرانی فر درباره بدهکار بودن باشگاه ها به افراد داخلی و صحبت به درویش مدیرعامل پرسپولیس در جهت یک ساعته پیرامون مووضوع بیرانوند و بسته شدن پنجره این باشگاه گفت: من که در جهت خواب بودم، اما باید بگویم باشگاه هایی که بدهی دارند، پنجره شان باز نخواهد شد و نمی توانند بازیکنی را اضافه نمایند. تعدادی از بازیکنان و مربیان داخلی که از باشگاه های داخلی طلب دارند، نامه هایی را به خارج از ایران فرستاده اند. به هر حال باشگاه ها باید نسبت به بدهی های داخلی خودشان برنامه ریزی نمایند، زیرا باشگاه هایی که بدهی داشته باشند، پنجره اش باز نخواهد شد و نمی تواند بازیکنی را اضافه کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کامرانی فر: اختلاف بین رفیعی و اعضای هیئت رئیسه رفع می گردد، مهدوی کیا کارش را به زودی آغاز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرانی فر: اختلاف بین رفیعی و اعضای هیئت رئیسه رفع می گردد، مهدوی کیا کارش را به زودی آغاز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید