نیکخواه بهرامی: جذب مربی خارجی با بودجه بسکتبال امکان پذیر نیست، برای خداحافظی عجله ای ندارم

به گزارش وبلاگ حامد، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: قصد داشتم 2 الی 3 هفته در آمریکا باشم، اما پرواز ها به علت شیوع ویروس کرونا لغو شدند و نتوانستم به ایران بازگردم.

نیکخواه بهرامی: جذب مربی خارجی با بودجه بسکتبال امکان پذیر نیست، برای خداحافظی عجله ای ندارم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ حامد، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره اینکه تعویق المپیک به سود یا ضرر این رشته ورزشی تمام می گردد، اظهار کرد: این تعویق به نفع هیچ ورزشی نیست. به هر حال مسابقات المپیک هر 4 سال یک بار برگزار می گردد و در این دوران ورزشکاران و ملی پوشان آماده می شوند تا در عظیمترین رویداد مهم ورزشی حضور یابند. به طور حتم تیم ملی بسکتبال هم تمایل داشت بعد از رقابت های جام جهانی با همان آمادگی در تابستان سال جاری در المپیک شرکت کند. البته اتفاقات اتفاق افتاده به علت شیوع ویروس کرونا کل جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

نیکخواه بهرامی درباره سرمربی تیم ملی بسکتبال، گفت: من جایگاهی ندارم تا در این باره اظهار نظر کنم. البته به شخصه تفاوتی میان مربیان خوب داخلی با خارجی ها نمی بینم، اما مربیان عظیم و مطرح خارجی به علت مبلغ قرارداد بالا حاضر نیستند در ایران حضور یابند. به هر حال به غیر از فوتبال، سایر رشته ها برای به خدمت دریافت مربی درجه یک پول ندارند. مبلغ قرارداد مربیان خارجی بسکتبال زیاد است و با بودجه فدراسیون بهتر از مربیان داخلی پیدا نمی کنیم.

او درباره زمان بازگشتش به ایران بیان نمود: قصد داشتم 2 الی 3 هفته در آمریکا باشم، اما پرواز ها به علت شیوع ویروس کرونا لغو شدند و نتوانستم به ایران بازگردم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره زمان خداحافظی اش از تیم ملی گفت: برای خداحافظی عجله ای ندارم. من ترجیح می دهم بعد از المپیک خداحافظی کنم تا برای بار دوم بتوانم با پیراهن تیم ملی ایران در این رقابت ها حاضر شوم. حضور در المپیک افتخاری است که نصیب هر کسی نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نیکخواه بهرامی: جذب مربی خارجی با بودجه بسکتبال امکان پذیر نیست، برای خداحافظی عجله ای ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکخواه بهرامی: جذب مربی خارجی با بودجه بسکتبال امکان پذیر نیست، برای خداحافظی عجله ای ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید