موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری
به گزارش وبلاگ حامد، اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حامد ، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.
گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.
->
منبع: خبرگزاری آریا
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1399
آخرین بروزرسانی: 12 بهمن 1399
گردآورنده: hamed.expresblog.ir
شناسه مطلب: 10739
به "موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید