موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

به گزارش وبلاگ حامد، اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.

موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حامد ، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.

گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید