عرضه نخستین گوشی تاشوی گوگل در بازار، تا خرداد

به گزارش وبلاگ حامد، گوگل میخواهد نخستین گوشی تاشوی خود را با قیمت 1700 دلار در ژوئن به بازار عرضه کند.

عرضه نخستین گوشی تاشوی گوگل در بازار، تا خرداد

شرکت گوگل نخستین تلفن هوشمند تاشوی خود را در ماه ژوئن عرضه خواهد نمود و محصولات مشابه سامسونگ در این بازار را به چالش می کشد.

این شرکت میخواهد گوشی تاشوی خود را در کنفرانس سالانه طراحان گوگل در دهم مه، رونمایی کند. گوشی تاشو که در داخل گوگل با نام کد فلیکس شناخته می گردد، با دوام ترین لولا را در گوشی های تاشو دارد و 1700 دلار قیمت خواهد داشت و رقیب جدی گوشی 1799 دلاری گلکسی زد فولد فور سامسونگ خواهد بود.

گوگل میخواهد گوشی پیکسل فولد را به عنوان یک گوشی ضد آب و کوچک که صفحه نمایش بیرونی 5.8 اینچی دارد، تبلیغ کند.

تصاویری که به وسیله شبکه سی ان بی سی مشاهده شده اند، نشان می دهد این گوشی مثل یک کتاب باز می گردد و یک صفحه نمایش 7.6 اینچی مشابه صفحه نمایش رقیب سامسونگ خود دارد.

این گوشی 10 اونس وزن دارد که کمی سنگین تر از سامسونگ گلکسی زد فولد فور است، اما باطری بزرگتری دارد که گوگل می گوید به مدت 24 ساعت یا در حال کم مصرف به مدت حداکثر 72 ساعت دوام دارد.

در ساخت پیکسل فولد، تراشه تنسور جی تو گوگل بکار رفته است که پردازنده به کار رفته در گوشی های پیکسل هفت و پیکسل هفت پرو است. هر چند سخت افزار، بخش کوچکی از عایدی گوگل را تشکیل می دهد، پیکسل فولد گران ترین گوشی در خانواده گوگل پیکسل است.

گوگل مشغول کار روی نرم افزار از جمله اندروید و فروشگاه برنامه گوگل پلی برای دستگاه های ساخت شرکت های دیگر از جمله سامسونگ است که در حال حاضر، بازار گوشی های تاشو را در اختیار دارد. پیکسل فولد به گوگل این فرصت را می دهد تا نشان داد تجربه یک گوشی تاشوی ساخت گوگل چگونه است.

گوشی های پیکسل دیگر ویژگی های منحصری مانند گزینه های ویرایش عکس داشته اند که در همه گوشی های اندرویدی موجود نیست. عرضه این گوشی با پرسش ها درباره رابطه میان گوگل و سامسونگ همزمان شده است.

سهام آلفابت (شرکت مادر گوگل) دوشنبه هفته جاری پس از انتشار گزارش نیویورک تایمز که مدعی شده بود سامسونگ سرگرم آنالیز تغییر موتور جست و جوی پیش فرض گوشی های خود از گوگل به بینگ مایکروسافت است، بیش از 3.5 درصد سقوط کرد.

اسناد داخلی گوگل نشان می دهد این شرکت میخواهد برای متقاعد کردن مردم برای خرید پیکسل فولد، مشوق هایی ارائه دهد. به عنوان مثال، گوگل میخواهد یک گزینه مبادله برای تعویض پیکسل، آیفون یا تلفن مجهز به اندروید فعلی با تخفیف برای پیکسل فولد عرضه کند. بعلاوه میخواهد یک پیکسل واچ که جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت است را به خریداران پیکسل فولد به رایگان هدیه دهد.

منبع: باشگاه وبلاگ حامد

منبع: فرادید

به "عرضه نخستین گوشی تاشوی گوگل در بازار، تا خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نخستین گوشی تاشوی گوگل در بازار، تا خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید