سامانه بارشی نو وارد کشور شد

به گزارش وبلاگ حامد، خبرنگاران: رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به کشور و رگبار و رعد و برق در بعضی نقاط و بعلاوه کاهش دما تا شنبه در سایر نقاط کشور اطلاع داد.

سامانه بارشی نو وارد کشور شد

ایسنا نوشت: صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی فعال به کشور در روز چهارشنبه (23 فروردین) در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب استان های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و به تدریج در استان های قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق و در نقاط مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: پنجشنبه(24 فروردین) علاوه بر این منطقه ها در استان های ساحلی خزر، نواحی مرکزی، بخش هایی از جنوب کشور و شمال خلیج فارس به تدریج در شمال شرق و شرق کشور همین شرایط را خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: آدینه (25 فروردین) از شدت فعالیت این سامانه کاسته شده ولی همچنان در شمال غرب و غرب سواحل شمالی و شمال شرق بارش رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: شنبه (26 فروردین) بارشی در کشور پیش بینی نمی گردد. یکشنبه (27 فروردین) در استان های گیلان و مازندران بارش خواهیم داشت. روزهای چهارشنبه تا آدینه در اغلب منطقه ها کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و در نقاط مستعد، گردوخاک پیش بینی می گردد.

رستوران های روباز مشهد

رستوران های نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

ضیاییان ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما خواهیم داشت. در سایر منطقه ها کشور تا روز شنبه روند کاهش دما رخ خواهد داد و چهارشنبه تا آدینه نیز شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (24 فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 21 و روز آدینه (25 فروردین) نیمه ابری و به تدریج صاف و در برخی ساعت ها وزش باد شدید با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (23 و 24 فروردین) بوشهر با دمای 36 و 37 درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان کشور است.

منبع: توریسم آنلاین

به "سامانه بارشی نو وارد کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی نو وارد کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید