رئال مادرید 2 - بارسلونا 1؛ برد عظیم شاگردان زیدان در ال کلاسیکوی بارانی، آبی اناری ها تیم بدشانس نیمه دوم

به گزارش وبلاگ حامد، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید ملاقات برگشت مقابل بارسلونا را هم با پیروزی 2-1 پشت سر گذاشت و به رده دوم جدول صعود کرد.

رئال مادرید 2 - بارسلونا 1؛ برد عظیم شاگردان زیدان در ال کلاسیکوی بارانی، آبی اناری ها تیم بدشانس نیمه دوم

به گزارش وبلاگ حامد، رئال مادرید با هر زحمتی که بود پیروز شد 3 امتیاز حساس هفته 30 رقابت های لالیگا را کسب کند و بالاتر از بارسلونا با 66 امتیاز به رده دوم برسد. این دومین پیروزی عظیم رئال مادرید در هفته جهنمی آوریل بود. دقیقه `10 پاس تو در لیونل مسی، آلبا را در سمت چپ محوطه رئال مادرید صاحب توپ کرد اما ارسال زمینی و خطرناک این بازیکن به مقابل دروازه را کورتوا با واکنشی خوب دفع کرد.

در دقیقه `13 روی یک ضدحمله تند و تیز که والورده آغاز نماینده اش بود، لوکاس وازکز توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا کریم بنزما با یک ضربه رباح ماجری دروازه تراشتگن را باز نموده و یکی از زیباترین گل های تاریخ الکلاسیکو را به ثبت برساند. در دقیقه `26 وینیسیوس جونیور با حرکتی زیبا از میانه میدان ابتدا مینگزا را جا گذاشت و در نهایت چسبیده به محوطه جریمه با خطای آرائوخو متوقف شد.

در دقیقه `28 تونی کروس ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه را زد که توپ پس از برخورد با یکی از بازیکنان بارسا روی خط دروازه هم با ضربه سر آلبا برخورد کرد و وارد دروازه شد اما گل به درستی به نام هافبک آلمانی ثبت شد. دقیقه `34 بارسلونا با خوش شانسی از دریافت گل سوم گریخت؛ ضدحمله تند و تیز وینیسیوس و پاس عالی او به والورده که ضربه این بازیکن به تیر عمودی برخورد کرد و مقابل پای لوکاس وازکز افتاد اما ضربه این بازیکن را ابتدا تراشتگن و در نهایت مدافعان دور کردند.

در دقیقه `42 مصدومیت لوکاس وازکز خبر بدی برای رئال مادرید و زیدان بود که در برخورد با بوسکتس ایجاد شد و جای خود را به آلوارو اودریوزولا داد. در آخرین ثانیه های بازی در نیمه اول، ضربه کرنر لیونل مسی به شکل مستقیم به تیر عمودی دروازه رئال مادرید برخورد کرد و گل نشد تا در نهایت نیمه اول بازی با پیروزی 2-0 شاگردان زیدان زیر بارش شدید باران در استادیوم آلفردو دی استفانو به خاتمه رسید.

با آغاز نیمه دوم، رونالد کومان دست به تعویض زد و آنتوان گریزمان به جای سرجینیو دست وارد میدان شد. در دقیقه `59 زیر بارش شدید باران، بارسلونا یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ ارسال خوب آلبا از چند بازیکن عبور کرد و ضربه مینگزا از درون محوطه جریمه به گل اول میهمان تبدیل شد. در دقیقه `60 فده والورده جای خود را به مارکو آسنسیو داد. دقیقه `62 نفوذ خوب وینیسیوس و پاس عرضی او پس از برخورد با پای آرائوخو و تیر عمودی دروازه به کرنر رفت. دقیقه `66 پاس طلایی مودریچ از زمین خودی، وینیسیوس را در موقعیت عالی ضدحمله قرار داد اما پاس بد این بازیکن را مدافع بارسا قبل از بنزما راهی کرنر کرد.

در دقیقه `72 بعد از اینکه هر دو تیم بازی سریع و جذابی را ارائه می کردند، زیدان دست به سه تعویض همزمان زد؛ کریم بنزما، تونی کروس و وینیسیوس جای خود را به مارسلو، ایسکو و ماریانو دادند. دقیقه `76 ارسال اودریوزولا که به صورت مستقیم راه دروازه را پیش گرفته بود با واکنش خوب تراشتگن راهی کرنر شد.

در دقیقه `90 کاسمیرو با دو خطای پیاپی، دو کارت زرد پیاپی هم دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا یک ضربه ایستگاهی خطرناک هم چسبیده به محوطه جریمه تقدیم بارسلونا کند. در آخرین ثانیه های بازی، فشار بی امان بارسلونا آنها را به گل نزدیک کرد اما تیر افقی دروازه مانع شد تا بازی با پیروزی نفس گیر شاگردان زیدان به خاتمه برسد و آنها به رده دوم صعود نمایند. نیمه دوم برخلاف نیمه اول، مسلماً نیمه میهمان بود.

رئال مادرید در حساس ترین بازی این هفته لالیگا در استادیوم آلفردو دی استفانو میزبان بارسلونا بود که در نهایت پیروز شد به سختی و با نتیجه 2-1 از سد حریف خود عبور کند تا در یک بازی شش امتیازی به پیروزی رسیده باشد. اما یک اتفاق عجیب در لحظات خاتمهی مسابقه برای ستاره برزیلی رئال مادرید رخ داد. جایی که کاسمیرو در عرض یک دقیقه دو کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا کار در لحظات خاتمهی برای رئال مادرید سخت گردد. هافبک رئال ابتدا با خطا روی لیونل مسی در دقیقه 89 کارت زرد دریافت کرد و تنها یک دقیقه بعد از پشت محوطه جریمه مینگوئزا را سرنگون کرد تا به شکلی عجیب با کارت زرد دوم و بعد قرمز داور روبرو شده باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رئال مادرید 2 - بارسلونا 1؛ برد عظیم شاگردان زیدان در ال کلاسیکوی بارانی، آبی اناری ها تیم بدشانس نیمه دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید 2 - بارسلونا 1؛ برد عظیم شاگردان زیدان در ال کلاسیکوی بارانی، آبی اناری ها تیم بدشانس نیمه دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید