دستگیری 130 دزد، مالخر و فروشنده مواد مخدر در طرح امنیت محله محور

به گزارش وبلاگ حامد، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 130 نفر از سارقان، مالخران و فروشندگان مواد مخدر در دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور اطلاع داد.

دستگیری 130 دزد، مالخر و فروشنده مواد مخدر در طرح امنیت محله محور

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ حامد، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در اجرای دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور اظهار کرد: در ادامه طرح های ارتقاء امنیت در پایتخت، دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور توسط کلانتری های سرکلانتری هفتم انجام شد.

وی ادامه داد: 130نفر از دزدان، مالخران، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچی در این مرحله از طرح دستگیر شدند که از این افراد 1200 عدد اموال مسروقه کشف شده است.

سرکلانتر هفتم پایتخت با بیان اینکه 17دستگاه خودرو، 35 موتور سیکلت، دو و نیم میلیارد تومان از اموال مردم، از جمله کشفیات پلیس است گفت: در دهمین مرحله از طرح امنیت محله محور سه نفر قاچاقچی اموال قاچاق نیز دستگیر شدند که از این افراد هفت میلیارد ریال اموالی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بود کشف شد.

سرکلانتر هفتم اظهار کرد: 56 دزد و مالخر در این طرح دستگیر شدند که از آن ها، دو میلیارد و پانصد میلیون تومان اموال سرقتی کشف و ضبط شده است.

وی گفت: همچنین در اجرای این طرح 63 نفر خرده فروش و توزیع کننده انواع مواد مخدر دستگیر شدند و از این افراد 650 گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستگیری 130 دزد، مالخر و فروشنده مواد مخدر در طرح امنیت محله محور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 130 دزد، مالخر و فروشنده مواد مخدر در طرح امنیت محله محور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید