درخشان: پدیده شکل بازی پرسپولیس را به هم ریخته بود، نباید به حذف سرخابی ها عادت کنیم

به گزارش وبلاگ حامد، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پدیده با علم به نوع بازی سرخپوشان، تمام راه ها را برای گلزنی شاگردان گل محمدی بسته بود.

درخشان: پدیده شکل بازی پرسپولیس را به هم ریخته بود، نباید به حذف سرخابی ها عادت کنیم

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ حامد، در مورد تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل پدیده گفت: بازی به لحاظ نتیجه برای پرسپولیس خوب نبود و این تیم 2 امتیاز حساس را از دست داد. شاگردان گل محمدی از دقیقه اول سوار بر بازی بودند و علاوه بر گلی که به ثمر رساندند موقعیت های زیاد دیگری هم داشتند. نیمه اول باید با 2،3 گل اختلاف به نفع پرسپولیس سرانجام پیدا می کرد.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی که توپ ها گل نمی گردد، حریف هم روحیه می گیرد و پدیده روی یک اشتباه در دقایق پایانی نیمه اول به گل رسید. شکل بازی سرخپوشان به گونه ای است که بازیکنان این تیم روی زمین بازی می نمایند. پدیده با عِلم به این موضوع با فشردگی زیادی در زمین خودش بازی می کرد و عملاً سیستم بازی پرسپولیس را به هم زد و تمام راه ها را برای بازی روی زمین و گلزنی سرخپوشان بسته بود. پرسپولیس نیز رو به ارسال های بلند از کناره ها آورد که پیروز نبود.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: بازیکنان پدیده بسیار نزدیک به هم و خط هافبک این تیم در جلوی هجده قدم خودشان بازی می کرد و اجازه بازیسازی به ترابی و امیری نداد. اشکال دیگری که در کار پرسپولیس بود، این بود که این تیم با یک مهاجم بازی می کرد. بازیکنان کمی از پرسپولیس در هجده قدم حریف حضور داشتند و مدافعان پدیده به راحتی توپ ها را دور می کردند. برترین راه چاره برای مقابله با بازی فشرده پدیده استفاده از شوت های مستقیم به دروازه بود که چنین بازیکنی را در پرسپولیس نبود.

درخشان در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در چه نقاطی احتیاج به تقویت دارد؟ توضیح داد: پرسپولیس در 3 پست احتیاج به بازیکن دارد. خط دفاع سرخپوشان متزلزل است و از آن صلابت فصل گذشته خبری نیست. در مرکز میدان نیز پرسپولیس احتیاج به یک بازیکن خلاق و بازیساز دارد و این تیم یک مهاجم سرزن هم احتیاج دارد تا در بازی هایی مثل بازی با پدیده که کار گره می خورد بتواند از توپ های بلند و ارسالی به نحوه مناسبی استفاده کند.

وی درباره حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا بیان کرد: قطعاً این اتفاق به ضرر کل فوتبال ما خواهد بود، اما حالا که این رخ داده است، نباید یک روز را هم از دست بدهیم و مسائل این دو باشگاه را ریشه ای و ساختاری حل کنیم. بدترین کار پس از حذف سرخابی ها این است که به این اتفاق عادت و ساده انگاری کنیم. یک بار باید برای همواره باید گرفتاری های این دو تیم را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخشان: پدیده شکل بازی پرسپولیس را به هم ریخته بود، نباید به حذف سرخابی ها عادت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: پدیده شکل بازی پرسپولیس را به هم ریخته بود، نباید به حذف سرخابی ها عادت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید