خرید تضمینی دام عشایر استان تهران، اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی برای بهسازی جاده عشایر

به گزارش وبلاگ حامد، مدیر امور عشایر استان تهران با اشاره به اجرایی شدن طرح خرید تضمینی دام عشایر استان تهران از اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و حوزه عشایری به امر بهسازی جاده عشایری استان تهران اطلاع داد.

خرید تضمینی دام عشایر استان تهران، اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی برای بهسازی جاده عشایر

فرشید ذبیحی در گفت وگو با وبلاگ حامد، در تشریح تحقق خرید تضمینی دام عشایر استان تهران گفت: برای جلوگیری از تنش و جلوگیری از افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار، خرید تضمینی دام زنده از عشایر استان در دستور کار قرار گرفته است. این طرح با همکاری اداره کل پشتیبانی امور دام استان شروع شده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: با هماهنگی معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل پشتیبانی امور دام استان و هیات مدیره اتحادیه تعاونی های کشاورزی و عشایری استان تهران مقرر شد تا هر کیلوگرم میش و بز 36 هزار تومان و بعلاوه بره و بزغاله پرواری هر کیلوگرم 54 هزار تومان از عشایر خریداری گردد.

ذبیحی اضافه کرد: بعلاوه مقرر شد به ازای هر کیلوگرم دام خریداری شده 3 کیلوگرم جو هم به صورت تشویقی به عشایر تخصیص پیدا کند.اداره کل پشتیبانی امور دام مسئول مستقیم دام خریداری شده از عشایر است و با همکاری شبکه تعاونی های عشایری استان و سازمان جهاد کشاورزی این طرح در استان تهران اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی تاکید نمود: عشایر متقاضی می توانند با در دست داشتن مستندات بیمه و پلاک کوبی هر رأس دام و فرم خود اظهاری باردار نبودن دام هنگام تحویل، به شرکتهای تعاونی عشایری به اسم هماهنگ نماینده طرح مذکور در سراسر استان مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مدیر امور عشایر استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود درباره بهسازی جاده عشایری استان تهران گفت: در طول سال های اخیر، با اقدامات مؤثری نظیر اصلاح و بازسازی جاده عشایری، تأمین آب مورد احتیاج، تهیه 80 تخته چادر عشایری و اختصاص اعتبارات مورد احتیاج از محل مالیات بر ارزش اضافه کرده، کوشش شده تا بخشی از احتیاجهای این جامعه را برطرف نمایند.

وی اضافه کرد: بارش های فصلی و طغیان رودخانه در سال های گذشته، بخشی از جهت تردد عشایر را تخریب کرد که طی سال های اخیر کوشش شد تا با احداث پل، آب نما و بهسازی معابر، از تخریب این جهت جلوگیری گردد. سال جاری به منظور برطرف مشکل تخریب جاده بر اثر سیلاب، اعتباری 10 میلیارد ریالی از محل اعتبارات مالیات بر ارزش اضافه کرده و حوزه عشایری به امر بهسازی جاده اختصاص یافته که این طرح در 2 فاز عملیاتی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خرید تضمینی دام عشایر استان تهران، اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی برای بهسازی جاده عشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تضمینی دام عشایر استان تهران، اختصاص اعتبار 10 میلیارد ریالی برای بهسازی جاده عشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید