حضور هشت کماندار ایرانی در جام جهانی سوئیس

به گزارش وبلاگ حامد، فدراسیون جهانی تیروکمان برگزاری مرحله دوم جام جهانی به میزبانی سوئیس را در تقویم 2021 خود قرار داده است. بر همین اساس قرار است ملی پوشان ایران در بخش ریکرو هم در این رقابت ها شرکت داشته باشند.

حضور هشت کماندار ایرانی در جام جهانی سوئیس

حضور ایران در جام جهانی سوئیس با هشت کماندار انجام می گردد. میلاد وزیری، صادق اشرفی، امین پیرعلی، رضا شبانی، زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر، سوگند رحمانی و مهتا عبدالهی کماندارانی هستند که ترکیب تیم ملی ریکرو برای اعزام به سوئیس را تشکیل می دهند.

این کمانداران 25 اردیبهشت راهی لوزان می شوند و پس از یک هفته رقابت با حریفان شان سوم خردادماه به تهران باز می گردند تا تمرینات خود را برای شرکت در آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک به میزبانی فرانسه پیگیری نمایند.

البته به گفته امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان، ترکیب تیم ملی ریکرو ایران در هر یک از بخش های مردان و بانوان رقابت های فرانسه سه نفره خواهد بود. وی در مصاحبه با وبلاگ حامد گفت که بر اساس عملکرد کمانداران در لوزان، ترکیب تیم اعزامی به فرانسه تعیین می گردد. این اعزام 27 خردادماه انجام می گردد.

برای حضور در مسابقات سوئیس و فرانسه، اردوی آماده سازی تیم ملی ریکرو از روز شنبه شروع می گردد. هشت کماندارانی که قرار است در جام جهانی سوئیس شرکت داشته باشند تا 13 اردیبهشت ماه تمریناتشان را در سایت آزادی دنبال می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور هشت کماندار ایرانی در جام جهانی سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور هشت کماندار ایرانی در جام جهانی سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید