تکمیل و تجهیز چهار پایگاه و مرکز امدادی اورژانس در استان همدان

به گزارش وبلاگ حامد، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: چهار پایگاه و مرکز امدادی اورژانس در استان همدان آماده افتتاح است.

تکمیل و تجهیز چهار پایگاه و مرکز امدادی اورژانس در استان همدان

به گزارش وبلاگ حامد از همدان، حبیب معصومی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: سه پایگاه امدادی و یک مرکز اورژانس در منطقه ها مختلف این استان تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

او اضافه نمود: درهمین ارتباط پایگاه های امدادی جورقان، پایگاه آب مشکین کبودرآهنگ و پایگاه امداد جاده ای آزادراه همدان - تهران در حوزه استحفاظی شهرستان فامنین، آماده بهره برداری و ارائه خدمات است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بعلاوه ساختمان نو پایگاه اورژانس شیرین سو در شهرستان کبودرآهنگ نیز با 120 متر مربع مساحت و اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان احداث و آماده افتتاح شده است.

معصومی گفت: در همین ارتباط یک خانه پزشک بدون استفاده در حوزه شهرستان فامنین و در محدوده آزاد راه همدان - تهران نیز برای استقرار تیم های امدادی اورژانس اختصاص یافته است.

او بیان نمود: برای آماده سازی و تجهیز هر یک از این پایگاه ها 100 میلیون تومان هزینه شده است و در هر یک از این پایگاه های امداد جاده ای یک دستگاه آمبولانس با 6 نیرو متخصص مستقر می شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه نمود: با بهره برداری از پابگاه های امداد جاده ای شمار پایگاه های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به 65 مورد می رسد که با در نظر گرفتن هفت پایگاه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، این استان دارای 72 پایگاه اورژانس برای خدمت رسانی به افراد در مواقع لازم است.

دانشگاه علوم پزشکی همدان بدون در نظر گرفتن دانشکده شهرستان اسدآباد دارای 94 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس اتاق عمل و یک بالگرد امداد و نجات است.

منبع: ایرنا

د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تکمیل و تجهیز چهار پایگاه و مرکز امدادی اورژانس در استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل و تجهیز چهار پایگاه و مرکز امدادی اورژانس در استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید