برندهای مد در اروپا ، 5 برند معروف و محبوب در اروپا

به گزارش وبلاگ حامد، مقدمه

از همان زمان های اول، اروپا مرکز فرهنگ و هنر به شمار می رفت و این مسئله فقط محدود به ادبیات و تکنولوژی نیست بلکه شامل مد هم می گردد. برندهای مد اروپا امروزه کمد لباس های خیلی از مردم را شکل می دهند که در راس این مردم ستاره ها و افراد مشهور قرار دارند.

برندهای مد در اروپا ، 5 برند معروف و محبوب در اروپا

مد لوکس امروزی به کوهی می ماند که برندهای اروپایی در راس آن قرار دارند. معروفیت این برندها صرفا به خاطر قیمت بالای روی آنها نیست، بلکه به علت پرستیژی است که با خود حمل می نمایند.

برندهای اروپایی مدهای روزمره و خسته نماینده ای نیستند که هر روز در بازار می بینیم بلکه آنها بیان نماینده یک سبک خاص و منحصربه فرد هستند که به افراد شخصیت خاصی می بخشند.

در ادامه به معرفی 5 برند معروف اروپایی می پردازیم که دنیا مد را در دست گرفته اند.

5 برند برتر مد در اروپا

  • 1.کریستین دیور Christian Dior

این شرکت به نام بنیانگذار خود یعنی دیور است که در دوران پس از جنگ دنیای دوم با وارد کردن زنانگی به مدهای زنان انقلاب جدیدی در مد ایجاد کرد.

در حال حاضر افراد مشهور و سلطنتی از این برند اروپایی استفاده می نمایند. دیور به عنوان بخشی از LVMH یعنی بزرگترین گروه لوکس دنیا، همچنان در خط مقدم تجملات اروپا واقع شده است.

به طور کلی دیور به خاطر ایجاد طراحی های شیک لباس معروف است اما این برند به فراوری و فروش عطر، چرم، لوازم آرایشی، طلا و جواهر، کفش و مراقبت از پوست نیز می پردازد.

تور اروپا

  • 2.سنت لورن Saint Laurent

با سابقه 60 سال فعالیت در صنعت مد، شاید به نظر برسد که برند سنت لورن آن جذابیت مدرن را نداشته باشد اما بالعکس؛ او توانست مدهای مدرن و نمادین را به صنعت مد تزریق کند.

مهمترین مشارکت این برند در صنعت مد هنوز هم معرفی کت و شلوارهای تاکسیدو برای زنان است. با وجود اینکه اغلب فعالیت های این برند برای فراوری محصولات زنان است اما طلا و جواهر، کفش و سایر محصولات برای مردان را نیز فراوری می نماید.

اگرچه در سال 1999 گوچی امتیاز این برند را خریداری کرد اما همچنان سنت لورن طراحی های خاص به خود را دارد.

  • 3.کوکو شانل Coco Chanel

حدود 110 سال پیش، عطر شانل با نام شانل شماره پنج فراوری شد و بلافاصله در پلتفرم بین المللی درست کنار محصولات مد مردان نهاده شد.

به عنوان یک برند، عمده توجه آن به فراوری محصولات لوکس زنانه است که شامل عطر، کیف و کفش، لوازم آرایشی، مراقبت از پوست، جواهرات، ساعت و غیره هستند.

نهاده شدن مد زنانه در خط مقدم صنعت مد و تاثیری که این صنعت بر توانمندسازی زنان در جامعه داشته است را مدیون برند کوکو شانل هستند.

ویزای شنگن

  • 4.ورساچه Versace

این برند معروف از سر مدوزا Medusa به عنوان آرم لوگوی خود استفاده می نماید و لباس، کفش و محصولات چرمی در راس فراوریات و طراحی های آن واقع شده است.

ورساچه با داشتن نفیس ترین کالکشن ها در صنعت مد همواره توانسته با طرح های مسحورنماینده در راس قله صنعت مد قرار بگیرد. آنچه باعث تمایز برند ورساچه شده، استفاده خلاقانه آن از چاپ و رنگ های روشن در طرح های خود است.

  • 5.جورجیو آرمانی Armani

آرمانی یکی از معدود برندهای برتر است که در همه جنبه های مد حضور دارد. از طراحی ساعت ها، لباس شیک، کالاهای چرمی، جواهرات، لوازم جانبی، کفش و لوازم آرایشی گرفته تا حتی عینک و طراحی دکوراسیون داخلی همگی به وسیله برند آرمانی پشتیبانی می شوند.

آرمانی محصولات خود را در چند دسته طبقه بندی نموده و هر برند فرعی را با ویژگی های خاصی ارائه می دهد. استفاده از لوگوهای مختلف تمایز بین هر دسته را برای استفاده نمایندگان آسان تر می نماید.

این برند اروپایی با ایجاد تبلیغات جذب نماینده و خلاقانه در حال دنیای سازی محصولات خود بوده و تا به امروز هم خیلی عالی عمل نموده است.

جمع بندی

برندهای مد در اروپا بسیار زیاد هستند که هر کدام دارای سبکی خاص و شکلی منحصربه فرد است. به عنوان مثال برند دولچه گابانا که به وسیله دو فرد با این نام ها مدیریت می گردد به فراوری محصولات و لباس های زیر زنانه، کیف و ساک های مسافرتی، کفش و غیره می پردازد.

یا گوچی که معروف ترین و پرفروش ترین کیف ها و ساک های مسافرتی را فراوری می نماید و با سابقه 100 ساله در صنعت مد تا به امروز در قله این صنعت واقع شده است.

از دیگر برندهای معروف اروپایی می توان به کلویی، باربری و ویکتوریا بکهام اشاره نمود که محصولات متنوعی فراوری می نمایند.

فستیوال های جالب اروپا در سال 2020

معروف ترین نقاشان اروپا | هنر دگرگون شده در رنسانس

اروپا مملو از مقاصد زیبا از شهرهایی با معماری خیره نماینده...

ادامه مطلب

باگذشت سال ها و توسعه استفاده از تکنولوژی، استانداردهای ...

ادامه مطلب

این قلعه در چند کیلومتری غرب براتیسلاوا واقع شده است. قلعه ا...

ادامه مطلب

حمل پول در سفر در دنیای امروز که چک و کارت های اعتباری، ...

ادامه مطلب

اروپا میزبان متنوع ترین ملت های دنیا است که در یکی از کو...

ادامه مطلب

کشورها در مساحت ها و میزان های مختلف وجود دارند. برخی ا...

ادامه مطلب

بروکسل دپارتمان سرمایه داری جامعه اروپا (و در حال ...

ادامه مطلب

روز ملی انگلیسسالانه مناسبت های زیادی هستند که در سرار د...

ادامه مطلب

معرفی 5 سوغاتی معروف بلژیکدر بلژیک اقلامی مانند شکلات، ن...

ادامه مطلب

در هرکشور یک سری مناسبت ها و تاریخ ها وجود دارد که برای مر...

ادامه مطلب

موزه بیزانتین و مسیحیتاین موزه برجسته در آتن، مجموعه متش...

ادامه مطلب

براتیسلاوا تکه ای از تاریخبراتیسلاوا، مرکز اسلواکی، در...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار

به "برندهای مد در اروپا ، 5 برند معروف و محبوب در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندهای مد در اروپا ، 5 برند معروف و محبوب در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید