بازگرداندن تب های بسته شده در کروم اندروید آسان تر خواهد شد

به گزارش وبلاگ حامد، ظاهرا گوگل قرار است با انتشار آپدیتی برای کروم اندروید، فرایند بازگرداندن تب هایی را که به اشتباه بسته می شوند، بسیار آسان تر کند.

بازگرداندن تب های بسته شده در کروم اندروید آسان تر خواهد شد

گوگل کروم در حال حاضر یکی از بهترین و شاید بتوان گفت بهترین مرورگر موجود در تمامی پلتفرم ها به شمار میرود، اما این دلیل نمی شود که بدون نقطه ضعف باشد. یکی از مشکلاتی که به شخصه بارها و بارها از بابت آن گله مند بودم، عدم امکان بازگرداندن یک باره تمام تب هایی است که به اشتباه بسته می شوند. اما به نظر می رسد این مشکل قرار است به زودی برطرف شود.

اگر از کاربران گوگل کروم در گوشی اندرویدی خود هستید و وب گردی بسیار شلوغی هم دارید، گوگل در آپدیت تازه این مرورگر، قابلیتی بسیار کاربردی و خوب را برایتان در نظر گرفته است. اگر نمی دانید راجع به چه مسئله ای صحبت می کنیم، باید بگوییم در حال حاضر بازگرداندن تب هایی که به اشتباه بسته می شوند در کروم، واقعاً سخت و زمان بر است. تصور کنید کلی تب در یک دسته باز هستند و تمایلی هم ندارید آن ها را ببندید چون ممکن است به آن ها نیاز داشته باشید. اما اگر اتفاقی، آن ها را ببندید، باید تمام تب ها را تک به تک بازگردانی کنید.

اگر اصلا نمی دانستید چنین تنظیماتی در کروم وجود دارد، باید بدانید گوگل بخشی را با نام Recently closed، به معنای اخیرا بسته شده در مرورگر خود قرار داده که با مراجعه به آن، می توانید تب های بسته شده را باز کنید. (با کلیک روی سه نقطه و انتخاب گزینه Recent Tabs، می توانید به تب های مختلفی که به اشتباه بستید، دسترسی داشته باشید).

به عبارتی دیگر، خوشحالیم که حداقل امکان بازگردانی صفحات بسته شده وجود دارد اما از این بابت گله مند هستیم که چرا باید این همه فرایند فقط برای این کار طی شود. البته گوگل قرار است به زودی آپدیتی را برای مرورگر خود منتشر کرده و امکان باز کردن یک باره تب ها یا گروه ها را فراهم کند. این گزینه به صورت اتوماتیک به بخش Recently Closed که در بالا، به چگونگی دسترسی به آن نیز اشاره کردیم، اضافه خواهد شد.

فعلا نمی دانیم گوگل دقیقا چه زمانی این آپدیت را برای گوشی های اندرویدی منتشر می کند اما امیدواریم فرایند انتشار آن خیلی طول نکشد. چون این یکی از کاربردی ترین و بهترین قابلیت هایی است که طی چند وقت اخیر برای کروم منتشر شده است.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازگرداندن تب های بسته شده در کروم اندروید آسان تر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگرداندن تب های بسته شده در کروم اندروید آسان تر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید