بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی ورامین طی یک ماه گذشته

به گزارش وبلاگ حامد، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی ورامین طی یک ماه گذشته اطلاع داد.

بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی ورامین طی یک ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حامد از تهران، جلسه کارگروه آرد و نان با هدف ارتقاء کیفیت و ساماندهی واحدهای نانوایی، آنالیز مسائل آرد و فراوری نان و رسیدگی به مسائل بهداشتی نانوایی های سطح شهرستان با حضور نماینده فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و سایر اعضا مرتبط برگزار گردید.

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در ابتدای این جلسه از شرایط فعالیت برخی از نانوایی ها در زمینه رعایت ساعت کاری ابلاغ شده ابراز نارضایتی کرد و گفت: این موضوع با بازرسی های سرزده به وسیله اعضاء کارگروه مشهود بوده و اتحادیه مربوطه باید تدابیر کاربردی و فوری در این زمینه اتخاذ نمایند.

وی بر لزوم نظارت بر ساعات پخت نانوایی ها بر اساس ساعات معین شده برای هر نوع از نانوایی تاکید نمود و اضافه کرد: هر یک از نانوایی ها موظف به رعایت ساعات پخت بر اساس زمان اعلام شده از سوی اتحادیه مربوطه هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: پخت و ارائه نان با کیفیت از مهمترین وظایف نانوایان است که باید در راستای تحقق رضایت شهروندان کوشش و اهتمام جدی صورت پذیرد.

میرزایی توضیح داد : در طول یک ماه گذشته تعداد 225 مورد بازرسی از واحد های نانوایی در سطح شهرستان اجرا شده که از این تعداد 15 واحد متخلف شناسایی که مجموعا پرونده هایی با ارزش ریالی 237 میلیون و824 هزار و 200 ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است .

به گزارش وبلاگ حامد، در ادامه جلسه نیز به درخواست های متقاضیان واحد های نانوایی درجهت تغییرات درنوع پخت، جابه جایی، افزایش سهمیه آرد و … پرداخته شد که پس از بحث و گفتگو بین اعضای کارگروه ، تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ شد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی ورامین طی یک ماه گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرسی و نظارت از 225 واحد نانوایی ورامین طی یک ماه گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید