این دانشجوی مالزیایی مجبور شد 24 ساعت تمام در بالای درخت زندگی کند تا سیگنال وای فای برای تکمیل امتحانش داشته باشد!

به گزارش وبلاگ حامد، برای ما، شاید داستانی که نقل خواهم کرد به عجیب و غریبی فرنگی ها نباشد. همه ما اینترنت دیال آپ با کیفیت خیلی بد، اختلالات شبکه، برقرار نشدن اینترنت موبایلی و قطع شدن سراسری اینترنت (چنان که افتد و دانی!) را تجربه کرده ایم و بسیار پیش آمده که مجبور شده باشیم برای دریافت سیگنال، در گوشه ای از اتاق کز کنیم یا مودم همراه خود را در آن نقطه جادویی به خصوص قرار بدهیم!

این دانشجوی مالزیایی مجبور شد 24 ساعت تمام در بالای درخت زندگی کند تا سیگنال وای فای برای تکمیل امتحانش داشته باشد!

اما صرف نظر از این موارد، داستان دانشجویی هب نام وِووناه موسبیین بسیار جالب است. او دانشجوی دانشگاه صباح مالزی است.

از زمانی که طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل کرونا شروع شد، او در محیط آنلاین فعال شد و ویدئوهای جالبی در یوتیوب قرار داده است.

حالا که به تدریج جریان بازگشت زندگی به روال عادی، شروع شده، فصل امتحانات دانشگاه ها هم شروع شده و وِووناه هم خودش را برای این امتحانات کاملا آماده کرده بود.

اما او یک مشکل داشت: مشکل دسترسی به اینترنت.

این مشکل آنقدر حاد شد که او مجبور شد آلونکی بر فراز یک درخت بسازد تا با خیال راحت به آنجا پناه ببرد و سیگنال خوب بگیرد!

گرچه یک بار این ترفند او به خاطر بارش باران شدید و تندباد ناکام ماند و آلونک اش خراب شد، اما او ناامید نشد و دوباره کارش را از سر گرفت.

او در این آلونک خود را مجهز به گوشی موبایل، پاوربانک، بطری ها آب، مواد غذایی و البته پشه بند کرده است.

تمام شد؟!

خیر! یک دشواری دیگر او ترش از زنبورهای سرخی است که در آسیای شرق و جنوب شرقی، افراد زیادی را هلاک کرده اند و گزارش شده که امسال 50 نفر به خاطر آنها، فوت شده اند! به همه اینها صدای زوزه جانوران جنگل را هم باید اضافه کنید که او را شب های بی خواب می کنند.

باز هم ادامه بدهیم؟!

خانواده او خانواده زحمتکش روستایی هستند و به محض غروب آفتاب می خوابند؛ چرا که اصلا خانه آنها برقی ندارد. حالا اینکه او چطور وسایلش را شارژ می کند، دقیقا در منبع این مقاله نوشته نشده.

منبع: یک پزشک

به "این دانشجوی مالزیایی مجبور شد 24 ساعت تمام در بالای درخت زندگی کند تا سیگنال وای فای برای تکمیل امتحانش داشته باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این دانشجوی مالزیایی مجبور شد 24 ساعت تمام در بالای درخت زندگی کند تا سیگنال وای فای برای تکمیل امتحانش داشته باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید