اوضاع نابسامان یکی از مجذوب کننده ترین جاده های کشور

به گزارش وبلاگ حامد، رئیس جامعه واحدهای پذیرایی محور کندوان گفت: نبود زیرساخت در محورهای مواصلاتی مازندران نقصی بزرگ محسوب می گردد. این خبر در بخش نابسامانی در محور کندوان می باشد.

اوضاع نابسامان یکی از مجذوب کننده ترین جاده های کشور

حمید میردار سلطانی در گفت وگو با ایسنا، محور کندوان را یکی از شاهراه های ارتباطی به استان معرفی کرد و با بیان مسائل تعریض این محور، اظهار کرد: به دلیل عملیات احداث محور آزادراه تهران-شمال، محور کندوان مغفول مانده و دلیل عدم تعریض و ساماندهی این محور از سوی مسئولین، احداث آزادراه عنوان شده است.

وی با اشاره به اینکه سفر به مازندران مقرون به صرفه است، اظهار داشت: با وجود ورود سالانه میلیون ها مسافر و جهانگرد به مازندران، همچنان مسائل ترافیکی و عبور و مرور در محورهای پرتردد استان مشکل همه ساله مردم مازندران بوده و احتیاج به بازنگری در زیرساخت های ارتباطی ضروری به نظر می رسد.

رئیس جامعه واحدهای پذیرایی محور کندوان به کمبود سرویس های بهداشتی در این محور و عدم نظارت مستمر بر واحدهای پذیرایی از سوی وزارت بهداشت، اشاره و توضیح داد: علاوه بر ترافیک پر حجم، این نقایص ضربه بزرگی به صنعت جهانگردی در مازندران وارد آورده و موجب دلسردی و عدم تمایل مسافران برای حضور در این استان خواهد شد.

داوود مستوفی، یکی از نمایندگان واحدهای سیاحتی و دفاتر خدمات جهانگردی مازندران نیز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در مازندران، جهانگردی به معنای واقعی کلمه وجود نداشته و اگر هم هست بسیار ناچیز و کم اثر است.

وی، مازندران را مسافرخیز و جایگاهی امن برای حضور مسافران دانست و اظهار کرد: تنها خروجی مازندران از خیل بزرگ جهانگرد، زباله هایی است که به وسیله آنان در طبیعت رهاسازی شده و بزرگترین ضربه را به استان از این حیث وارد آورده است.

مستوفی، مازندران را فروشنده خام در صنعت جهانگردی توصیف کرد و گفت: متاسفانه اقتصاد محلی استان با وجود میلیون ها مسافر نتوانسته جایگاه مناسب و درخوری داشته باشد.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی

به "اوضاع نابسامان یکی از مجذوب کننده ترین جاده های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع نابسامان یکی از مجذوب کننده ترین جاده های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید