نیک کوردرو بر اثر کرونا در 41 سالگی گذشت

به گزارش وبلاگ حامد، بازیگر صحنه نمایش برادوی که به بیماری کرونا مبتلا و عوارض شدیدی را متحمل شده بود، در 41 سالگی درگذشت.

نیک کوردرو بر اثر کرونا در 41 سالگی گذشت

به گزارش وبلاگ حامد به نقل از مهر، ورایتی نوشته است نیک کوردور بازیگر برادوی که در نمایش های متعددی روی صحنه رفته بود، دیشب (یکشنبه شب 15 تیرماه) پس از نبردی طولانی با عوارض کووید -19 و پس از چند ماه تحمل آن، جان باخت. همسر او این خبر را دیشب در اینستاگرام گفت.

کوردور از ماه مارس (فروردین) با توجه به تست مثبت کرونا در بیمارستانی در لس آنجلس بستری شد اما او دچار آمبولی پا شد و بعد به کما رفت. پزشکان در نهایت مجبور شدند پای وی را قطع نمایند. او بیش از 90 روز در بخش مراقبت های ویژه بود و پس از اینکه از کما بیرون آمد تنها می توانست با حرکت چشمانش با اطرافیان ارتباط برقرار کند.

همسر وی آماندا کلوتز که هر روز از شرایط وی خبر می داد پنجشنبه در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت وضع وی بهتر نشده و او مسائل شدید ریه دارد و تنها راه نجاتش پیوند 2 ریه است. بسیاری از مردم که حال این بازیگر را پیگیری می کردند از وی با هشتگ بیدار شو نیک حمایت می کردند.

نیک کوردرو اولین بار در سال 2012 با نمایش راک دوران در برادوی روی صحنه رفت. او سال 2014 نامزدی جایزه تونی و جایزه دراما دسک را برای بازی در نمایش گلوله هایی برفراز برادوی که اقتباسی موزیکال از فیلمنامه وودی آلن بود به دست آورد و بعد در نمایش قصه برانکس بازی کرد و برای آن بار دیگر نامزدی دراما دسک را به دست آورد.

وی در تلویزیون هم به عنوان بازیگر مهمان در برنامه های مختلف شرکت نموده بود و بازیگر بلو بلادز هم بود. وی در سریال نظم و قانون هم بازی نموده بود. از کوردرو فرزند خردسالش الویس و همسرش به جای مانده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نیک کوردرو بر اثر کرونا در 41 سالگی گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیک کوردرو بر اثر کرونا در 41 سالگی گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید