سریال چیزهای عجیب؛ برترین اسپین آف های ممکن

به گزارش وبلاگ حامد، مدیرعامل نتفلیکس به تازگی از منظره این سرویس پخش برای ساخت چندین پروژه اسپین آف احتمالی برای سریال چیزهای عجیب اطلاع داد. اما چه سریال هایی می توان بر اساس این مجموعه ساخت و کدام داستان برای این سرویس پخش مناسب است؟

سریال چیزهای عجیب؛ برترین اسپین آف های ممکن

چیزهای عجیب از زمان شروع این سریال در سال 2016 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این سریال با ترکیب ژانر ترسناک و علمی تخیلی و با داستانی درام و نوستالژیک و متاثر از آثار استفن کینگ، هواداران زیادی برای خود دست و پا نموده است.

با این حال، چیزهای عجیب هرگز قرار نبود برای همواره دوام بیاورد و ماهیت داستان نوجوانانه آن، این است که بازیگران به سرعت در نقش های خود پیر شوند. خوشبختانه انتها چیزهای عجیب به معنای انتها دنیای این سریال نیست، زیرا تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلیکس اخیرا به احتمال فراوری اسپین آف های این سریال اشاره نموده است. در عین حال، نوترین تریلر فصل 4 چیزهای عجیب هم این موضوع را تایید می نماید.

سوال این جاست که چه اسپین آف هایی بر اساس این مجموعه ساخته خواهند شد و این سریال های آینده، به احتمال زیاد، داستان کدام شخصیت ها را توسعه می دهند؟ به نظر تقریبا غیرممکن می رسد که میلی بابی براون، بازیگر اصلی چیزهای عجیب در هر کدام از اسپین آف های این سریال بازی کند. نشریه ددلاین گزارش داد که این بازیگر جوان در حال مذاکره برای بازی در نقش اصلی یکی از مجموعه ها است و سوالی که برای هواداران پیش می آید این است که پس کدام بازیگرها نقش اصلی سریال های دیگر خواهند بود.

یک اسپین آف با موضوع داستین/رابین/استیو/اریکا

ژانر کمدی و ترسناک در فضای دهه 80 و با سریال هایی مانند گریملینز و شکارچیان روح، در اوج خود است. با این حال، چیزهای عجیب علی رغم شوخ طبعی داستان خود، همواره بسیار جدی بوده است. رابطه محبت آمیز و خنده دار بین رابین، داستین، استیو و اریکا، برای بسیاری از هواداران، برجسته ترین نکته فصل 3 چیزهای عجیب بود و آن ها می توانند دوباره در یک اسپین آف، به آنالیز اسرار فراطبیعی در هاوکینز یا فراتر از آن بپردازند و دنیای این سریال را در قالب یک داستان ملایم تر اما هم چنان پر تنش و سریع، توسعه دهند. با این حال، با وجود بازیگرانی مانند مایا هاوک و جو کری که به ستارگان بزرگی تبدیل شده اند و برنامه کاری شلوغی دارند، به نظر می رسد ساخت این مجموعه، کمی سخت باشد.

پیشینه داستان آزمایشگاه هاوکینز

بدیهی است که پیشینه آزمایشگاه هاوکینز با توجه به فرایند فعلی شخصیت های منفی سریال و جا زدن آنان به نام قهرمانان داستان، در یکی از اسپین آف های چیزهای عجیب مورد آنالیز قرار خواهد گرفت. بعید است که شوروی های فصل 3 و مخصوصا دوموگورگون، در یک مجموعه دیگر ظاهر شوند (اگرچه در صورت ساخت، مجموعه مفرحی خواهد بود). پس اپراتورهای مشکوک آزمایشگاه به نام تنها شروران چیزهای عجیب باقی می مانند که باید خود را برای حضور در یک اسپین آف، آماده نمایند. این سوال که افراد شرور آزمایشگاه هاوکینز در حال اجرا چه کاری هستند، هرگز در این سریال، پاسخ داده نشده است. بسیاری از سریال های دیگر در حال حاضر عملکرد داخلی سیا، اف بی آی و سایر موسسات غیر دولتی را پنهانی و مخفی جلوه می دهند تا داستان مجذوب نماینده تر گردد، بنابراین جای تعجب نیست که آزمایشگاه هاوکینز هم چنین فرایندی را طی کند. احتمالا در سریال اسپین آف این مجموعه، اقدامات اولیه آزمایشگاه هاوکینز در سال های ابتدایی خود را مشاهده کنید که نشان می دهد این سازمان چگونه به این شکل عایدیه است. این اسپین آف به نام یک پیش عایدی و با عدم الزام حضور بازیگران گران و هم چنین مشغول سریال چیزهای عجیب، یاری بزرگی به سازندگان خواهد نمود.

ماجراجویی های بزرگسالانه الون

با توجه به این که میلی بابی براون در حال مذاکره برای بازی در اسپین آف چیزهای عجیب است، به احتمال زیاد، یکی از مجموعه های نو، داستان ماجراجویی های مداوم قهرمان اصلی سریال ، الون را دنبال کند. ظاهرا نو الون در فصل 4 نشان می دهد که این شخصیت از زمان شروع فصل 1 بسیار رشد نموده است و با انتها یافتن چیزهای عجیب، به نظر می رسد که این شخصیت، زندگی شخصی خود را شروع کند (احتمالا شکنجه گران آزمایشگاه هاوکینز را ردیابی کند تا انتقام مادر کاتاتونیک خود را بگیرد). با توجه به این که براون، ستاره برتر سریال چیزهای عجیب است، احتمالا پس از اتمام این سریال، او را در یک مجموعه تلویزیونی دیگر هم خواهیم دید. با این حال، این اسپین آف شاید همان خط داستانی را حفظ کند و اثری شبیه به خود چیزهای عجیب باشد که در آن، الون برای یافتن هویت واقعی خود کوشش می نماید.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "سریال چیزهای عجیب؛ برترین اسپین آف های ممکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال چیزهای عجیب؛ برترین اسپین آف های ممکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید