سرعت اینترنت کاربران مشهدی به 900 مگابیت بر ثانیه می رسد

به گزارش وبلاگ حامد، شاتل از امضای قرارداد با شهرداری مشهد برای توسعه فیبر نوری در این شهر مقدس و افزایش هزار برابری سرعت اینترنت کاربران اینترنت اطلاع داد.

سرعت اینترنت کاربران مشهدی به 900 مگابیت بر ثانیه می رسد

به گزارش سایت شاتل، روز 22 تیر ماه مصادف با روز فناوری اطلاعات و در حضور شهردار مشهد، رییس سازمان فناوری اطلاعات، اعضای شورای شهر و مدیران شهر، تفاهم نامه همکاری شهرداری مشهد و شرکت شاتل برای توسعه فیبر نوری امضا شد.

احمدرضا نخجوانی؛ مدیرعامل شاتل در این مراسم، از پوشش دادن 186 هزار خانواده و واحد تجاری و اداری مشهد برای اینترنت فیبر نوری اطلاع داد. شاتل در فاز نخست و برای سال اول این تعداد خانواده را زیر پوشش خواهد برد و در فازهای بعدی، تعداد کاربران بیشتری به اینترنت پرسرعت می پیوندند.

مدیرعامل شاتل می گوید در این پروژه 520 میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا شده است و قرار است سرعت اینترنت کاربران و شهروندان مشهدی با رشدی هزار درصدی، به طور میانه به سرعت 800 الی 900 مگابیت بر ثانیه برسد.

شرکت شاتل، پیش از کلید زدن پروژه توسعه فیبر نوری مشهد، و را شروع نموده و در تست های سرعت اجرا شده، سرعت نزدیک به 1 گیگابیت بر ثانیه را روی خطوط فیبر نوری به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:

شهردار مشهد در این مراسم، این شهر را یکی از پیشروترین شهرهای هوشمند در ایران خوانده و تاکید کردند پروژه توسعه فیبر نوری مشهد، گام دیگری برای هوشمندسازی این شهر مقدس است.

در شهرهای مختلف کشور و به وسیله اپراتورهایی مانند مخابرات، شاتل و … شروع شده است و امیدواریم که پس از چند ماه یا نهایتا یک سال، واقعا این وعده ها محقق گردد و شاهد افزایش کاربران و سرعت باشیم.

البته، این وعده شاتل برای افزایش هزار برابری سرعت اینترنت کاربران و میانه سرعت 800 الی 900 مگابیت دور از انتظار است و بیشتر یک تبلیغ خواهد بود ولی دسترسی به سرعت های 50 تا 100 مگابیت برای کاربران فیبر نوری میسر و شدنی و دور از واقعیت نیست که خودش یک پیشرفت و رشد بزرگ در سرعت اینترنت ثابت کشور است که اکنون روی حدود 10 مگابیت قفل شده است.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی

به "سرعت اینترنت کاربران مشهدی به 900 مگابیت بر ثانیه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت اینترنت کاربران مشهدی به 900 مگابیت بر ثانیه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید