دومین گوشی ارزان قیمت تاشو نوکیا

به گزارش وبلاگ حامد، طبق آخرین لیست منتشر شده در FCC، شرکت اچ ام دی HMD Global احتمالا به زودی یک گوشی نو نوکیا معرفی خواهد کرد. این دستگاه با طراحی گوشی های flip نوکیا عرضه می شوند. نوکیا N139DL در این لیست با شماره مدل TA-1398 مشاهده می شود و احتمالا بزودی وارد بازار خواهد شد.

دومین گوشی ارزان قیمت تاشو نوکیا

به گزارش وبلاگ حامد، Nokia N139DL ،دومین تلفن همراه با طراحی تاشو است که HMD Global در چندوقت اخیر رونمایی می کند. نوکیا 4G 2720 به عنوان اولین گوشی Flip با سیستم عامل KaiOS در ماه می امسال (اردیبهشت ماه) رونمایی شد.

اطلاعات منتشر شده در FCC این طور نشان می دهد که طراحی Nokia N139DL تفاوت چندانی با Nokia 2720 ندارد. این مدل دارای باتری 1450 میلی آمپر ساعتی است که تقریباً مشابه باتری 1500 میلی آمپر ساعتی نوکیا 2720 است. این دستگاه از اتصال Wi-Fi و 4G پشتیبانی می کند.

این گوشی درگذشته گواهی نامه WiFi Alliance را دریافت کرده که نشان می دهد از KaiOS 3.0 پشتیبانی می کند. ما همچنین انتظار داریم که مانند نسخه قبلی خود از دستیار Google برای دستورات صوتی نیز پشتیبانی کند.انتظار داریم Nokia N139DL مانند Nokia 2720، 4G هشتاد دلاری، قیمت مناسبی داشته باشد. در خصوص زمان عرضه این محصول اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "دومین گوشی ارزان قیمت تاشو نوکیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین گوشی ارزان قیمت تاشو نوکیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید