خبرنگاران 22 تعاونی برتر کردستان تجلیل می شوند

به گزارش وبلاگ حامد، سنندج - خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به اینکه 22 تعاونی برتر این استان به منظور قدردانی از خدمات آنها در عرصه فراوری تجلیل می شوند، گفت: این تعاونی ها در پانزدهمین جشنواره تعاونی ها انتخاب شده اند.

خبرنگاران 22 تعاونی برتر کردستان تجلیل می شوند

برهان صلواتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ حامد گفت: این تعاونی ها بر اساس شایستگی و معیارهای سنجش و ارزیابی تعاونی های برتر از بین 64 تعاونی شرکت کننده در این جشنواره انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از این تعاونی ها به صورت ویدیو کنفرانس با حضور مسوولان ارشد کشوری همزمان با هفته تعاون برگزار می گردد، اضافه نمود: این جشنواره به منظور افزایش اعتماد به نفس تعاونی ها در راستای ایفای نقش بیشتر در راستا فراوری انجام می گردد.

صلواتی یادآور شد: هم اکنون در این استان یک هزار و 821 تعاونی فعال وجود دارد که در آنها برای 17 هزار و 245 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه نمود: با توجه به تجارب جهانی در مورد رابطه میزان مشارکت اجتماعی با کسب و کارهای گروهی به میزانی که مشارکت اجتماعی در جامعه ای بالا باشد می توان انتظار رشد و توسعه تعاونی ها در آن جامعه را داشت.

صلواتی تاکید نمود: امرزه از الزامات اصلی توسعه تعاونی ها، توسعه فرهنگ کار گروهی و مشارکت اجتماعی است که خود نیازمند فرهنگ سازی و آموزش در ابعاد مختلف از خانواده، مدرسه، اجتماع محلی است.

13 تا 19 شهریور در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 22 تعاونی برتر کردستان تجلیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 22 تعاونی برتر کردستان تجلیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید