خبرنگاران مطلع سازی مردم از ابعاد جنگ مالی دشمنان جزو وظایف رسانه هاست

به گزارش وبلاگ حامد، یاسوج- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطلع سازی هر چه بیشتر مردم این استان از ابعاد مختلف جنگ مالی تمام عیار دشمنان جزو وظایف مهم رسانه ها و خبرنگاران استان است.

خبرنگاران مطلع سازی مردم از ابعاد جنگ مالی دشمنان جزو وظایف رسانه هاست

به گزارش وبلاگ حامد، سالار حسین پور روز دوشنبه در نشست با جمعی از وبلاگ حامد کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: راه حل اصلی مقابله با جنگ مالی دشمنان تحقق هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: شرایط مالی کشور خاص، سخت و حساس بوده و کهگیلویه و بویراحمد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: می طلبد که مردم، متولیان امر و مسؤولان اجرایی کشور و استان برای یاری به بهبود این شرایط دست به دست یکدیگر داده و همگی پای کار باشند.

حسین پور مطرح نمود: مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد از مدیران اجرایی انتظار کوشش و همت جدی تر برای کاهش مسائل مالی و ساماندهی بازار را دارند.

وی ابراز داشت: لازم است که متولیان امر وظایف خود را در این زمینه به نحو مطلوب انجام داده و قدم هایی که برمی دارند نیز به هیچ وجه نمایشی نباشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه ها و وبلاگ حامد استان برای ایجاد آرامش در بازار با این سازمان همکاری و همیاری بیشتری نمایند.

حسین پور گفت: ارائه پیشنهادها و انتقادهای سازنده از سوی رسانه ها و وبلاگ حامد کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه لازم است.

وی اضافه کرد: مسائل بازار و حوزه مالی کهگیلویه و بویراحمد به طور واقعی و به دور از هرگونه بزرگنمایی از سوی رسانه ها و وبلاگ حامد این استان انعکاس داده گردد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: باید بیش از پیش از توان و ظرفیت چشمگیر رسانه ها و وبلاگ حامد این استان برای یاری به توسعه همه جانبه استان در زمینه های گوناگون به ویژه حوزه صنعتی، معدنی و تجاری و کاهش مسائل مالی آن استفاده گردد.

حسین پور مطرح نمود: اطلاع رسانی شفاف و نقدهای سازنده رسانه ها و وبلاگ حامد کهگیلویه و بویراحمد برای تحقق چنین امر مهمی مورد استقبال مسؤولان اجرایی این استان قرار می گیرد و تخریب نیز هرگز پذیرفتنی نیست.

وی ابراز داشت: بعضی سایت های خبری کهگیلویه و بویراحمد گاهی اوقات اقدام به انتشار مطالب غیرواقعی در حوزه های مختلف از جمله بازار و مسائل مالی می نمایند که نتایج آن ایجاد ناامیدی بین مردم و بر هم زدن نظم عمومی است.

حسین پور بر لزوم ایجاد رضایت نسبی بین مردم کهگیلویه و بویراحمد از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان با سه روش تأمین کالاهای اساسی، قیمت گذاری و نظارت دقیق بر بازار تأکید کرد.

وی گفت: شرایط کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ وجود کالاها عادی بوده و هیچگونه کمبود کالایی در این استان وجود ندارد.

حسین پور گفت: ذخیره احتیاطی کالاهای اساسی در انبارهای کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده و بنا به شرایط خاص و بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور نسبت به توزبع این کالاها در بازار استان اقدام می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مطلع سازی مردم از ابعاد جنگ مالی دشمنان جزو وظایف رسانه هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مطلع سازی مردم از ابعاد جنگ مالی دشمنان جزو وظایف رسانه هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید