تاتنهام از دولت انگلیس وام می گیرد

به گزارش وبلاگ حامد، باشگاه لندنی برای مبارزه با ویروس کرونا دست به دامن دولت انگلیس شده است.

تاتنهام از دولت انگلیس وام می گیرد

به گزارش وبلاگ حامد، باشگاه تاتنهام در تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا قصد دریافت وام 175 میلیون پوندی از دولت انگلیس را دارد.

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده باشگاه ها با مسائل مالی زیادی دست و پنجه نرم کنند. تیم های اروپایی در این مدت هیچ درآمدی از روش های معمول مثل حق پخش تلویزیونی و بلیت فروشی نداشتند و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه تا مدت زمان زیادی ادامه خواهد داشت.

بر این اساس باشگاه لندنی تاتنهام از تسهیلات مالی دولت انگلیس بعد از شیوع ویروس کرونا استفاده کرده و وام 175 میلیون پوندی را دریافت خواهد کرد. این وام در ابتدا به طور کامل به آنها داده و با نرخ سود نیم درصدی بازپرداخت خواهد شد.

تاتنهام تا سرانجام یافتن دوران محدودیت های مربوط به ویروس کرونا با حدود 200 میلیون پوند ضرر مالی روبه رو خواهد شد.این تسهیلات مالی در ماه مارس توسط دولت انگلیس مورد تصویب قرار گرفت و برخی از شرکت های هواپیمایی از آن استفاده کرده اند.

همه مسائل مالی برای تاتنهام در حالی رخ داد که آنها 20 درصد از حقوق بازیکنان و اعضای خود را کاهش دادند. تاتنهام سال گذشته سود 69 میلیون پوندی را به ثبت رساند تا درآمدش به بیش از 460 میلیون پوند برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تاتنهام از دولت انگلیس وام می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاتنهام از دولت انگلیس وام می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید