بازی فورتنایت باعث طلاق می گردد! ، 5 درصد جدایی های بریتانیا زیر سر اعتیاد بازیکنان است

به گزارش وبلاگ حامد، آنالیز های گروهی از پژوهشگران نشان داده که بازی فورتنایت می تواند زمینه ساز طلاق بسیاری از افراد گردد. این موضوع عجیب موجی از حیرت را به علاقه مندان بازی های کامپیوتری تزریق نموده است.

بازی فورتنایت باعث طلاق می گردد! ، 5 درصد جدایی های بریتانیا زیر سر اعتیاد بازیکنان است

به گزارش وبلاگ حامد به نقل از سی نت، اگرچه بازی فورتنایت یکی از مهیج ترین تفریحات افراد است، اما بازیکنان باید مراقب باشند تا روابط واقعی خود را در سایه این بازی ها نادیده نگیرند.

هواداران بازی فورتنایت اغلب بسیار متعصب هستند و روی بازی ها حساسیت دارند.اما باید دقت نمایند که در سایه این بازی روابط شخصی خود را نادیده نگیرند.

بر اساس گزارشی از Divorce Online-یک سایت بریتانیایی که اطلاعات و خدمات طلاق را ارائه می دهد- این بازی آنلاین بیش از 200 تقاضای طلاق در انگلیس را رقم زده است. بر اساس گزارش رسانه های اجتماعی مواردی مثل شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و نرم افزارها به دلیلی جدی برای طلاق مردم انگلستان در سال 2018 تبدیل شده است.

این سازمان در گزارش خود می نویسد؛طلاق های مرتبط با بازی ها حدود 5 درصد از 4،665 تقاضایی که ما ثبت نموده ایم را تشکیل می دهد و این یک شاخص خطرناک است که ما از ابتدای سال ثبت نموده ایم.

البته فراموش نکنیم که این آمارها شامل زوج های ساکن ایالات متحده و د یگر کشورها نیست. این موضوع به این معناست که تعداد افرادی که دچار مسائل مرتبط با بازی های آنلاین هستند می تواند بیشتر از این ها باشد.

تا این لحظه شرکت سازنده بازی فورتنایت در این خصوص اظهار نظر ننموده است. فورتنایت روی دیگر جنبه های زندگی افراد نیز تاثیر می گذارد. برای مثال به نظر می رسد مواردی مثل پرخاشگری و خشم از تبعات این بازی محسوب می شوند.

شاید باور کردن این که یک بازی کامپیوتری می تواند روابط زوج ها را مختل کند برای شما امکان پذیر نباشد. اما حقیقت این است که بازی فورتنایت باعث ایجاد نزاع در روابط عاشقانه است. در ماه ژوئن، سازمان بهداشت جهانی این نوع رفتارها را مشابه با اعتیاد و علائم پس از آن دانست.

به گفته سازمان بهداشت جهانی، علاوه بر مسائل ارتباط ، اعتیاد به مواد غذایی، کاهش فعالیت بدنی، رژیم های نامنظم، مسائل بینایی یا شنوایی، مسائل اسکلتی عضلانی، محرومیت از خواب، رفتار تهاجمی و افسردگی نیز از دیگر تبعات این بازی هستند.

منبع: انتخاب

به "بازی فورتنایت باعث طلاق می گردد! ، 5 درصد جدایی های بریتانیا زیر سر اعتیاد بازیکنان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی فورتنایت باعث طلاق می گردد! ، 5 درصد جدایی های بریتانیا زیر سر اعتیاد بازیکنان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید