استقلال عملکرد ضعیفی داشت، تغییرات زیاد منطقی نبود

به گزارش وبلاگ حامد، یدالله اکبری در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد پیروزی پرانتقاد استقلال برابر نود ارومیه گفت: بازی با تیم های بی نام و نشان همواره سخت است. آنها انگیزه بالایی برای رقابت با تیم های صاحب نام دارند، نود ارومیه هم 120 دقیقه استقلال را اذیت کرد و آبی پوشان تنها دو دقیقه با حذف شدن از جام حذفی فاصله داشتند که مهاجم این تیم توانست گل تساوی را به ثمر برساند و سپس استقلال در ضربات پنالتی پیروز به صعود به مرحله بعد شد.

استقلال عملکرد ضعیفی داشت، تغییرات زیاد منطقی نبود

وی تأکید کرد: استقلالی ها مقابل نود ارومیه عملکرد ضعیفی داشتند. راضی نماینده بازی نکردند و باید خشنود باشند که توانستند از سد این تیم سختکوش به سلامت عبور نمایند و این برای کادر فنی تجربه ای خواهد شد که هیچ حریفی را دستکم نگیرد.

اکبری در خصوص عملکرد تیم نود ارومیه هم گفت: این تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. با انگیزه مقابل استقلال به میدان رفت. تمام توانش را برای شگفتی سازی به کار برد و کوشش زیادی برای پیروزی داشت اما تجربه کم این تیم باعث شد تا نتواند از تک گل خود تا انتها 90 دقیقه حفاظت نموده و به علت نداشتن بازیکنان باتجربه، نود ارومیه از جام حذفی کنار رفت.

وی در خصوص صحبت های سرمربی استقلال مبنی بر استراحت دادن به 7 بازیکن این تیم گفت: حرف های مجیدی منطقی نبود. اگر استقلال برابر یک تیم لیگ رجحان بازی می کرد آیا سرمربی تیم می توانست 7 بازیکن اصلی خود را در ترکیب قرار ندهد. بازیکنان تازه در ابتدای راه لیگ هستند و اینکه سرمربی می گوید نمی خواستم آنها مصدوم شوند حرف عجیبی است. تا انتها لیگ بازی های زیادی به جای مانده، آمادگی بازیکنان باید به گونه ای باشد که بتوانند بازی های فشرده را انجام داده، دچار مصدومیت نشده و از آمادگی کامل برخوردار باشند. این یک تجربه تلخ برای کادر فنی بود که بعید می دانم سرمربی تیم باز هم دست به چنین تغییرات غیرمنطقی در ترکیب تیمش بزند.

اکبری در خصوص نارضایتی طرفداران از عملکرد استقلال مقابل نود ارومیه توضیح داد: آبی ها دلچسب بازی نکردند. مـتأسفانه از ابتدای لیگ هنوز بازی خوبی از استقلال ندیده ایم، اگر چه آنها نتایج خوبی گرفته اند اما نتوانسته اند بازی روان و قابل قبولی از خود به نمایش بگذارند. طرفداران بابت همین موضوع به شدت ناراحت هستند و شاید اگر بازی با حضور تماشاگران برگزار می شد، شرایط برای کادر فنی و بازیکنان فرق می کرد و مورد انتقاد طرفداران قرار می گرفتند اما نبود تماشاگران به سود استقلال تمام شد و این تیم زیر بار فشار نقدها طرفداران قرار نگرفت.

هافبک پیشین استقلال در خصوص ملاقات امروز آدینه آبی پوشان برابر شهر خودرو مشهد گفت: استقلال بازی سختی برابر تیم پایین جدولی شهر خودرو دارد. درست است که شهر خودرو در انتهای جدول قرار گرفته است اما این علت نمی گردد که استقلال بخواهد این تیم را هم دستکم بگیرد. شهر خودرو نفرات خوبی دارد اما درگیر مسائل درون تیمی است و این اتفاقات به این تیم خوب مشهدی ضربات زیادی زده است. آبی پوشان اگر می خواهند صدرنشینی خود را حفظ نمایند باید با تمام قوا و ارائه یک بازی منطقی به مصاف حریف بروند. شهر خودرو چیزی برای از دست دادن ندارد، در پی کسب امتیاز در خانه است و تمام کوشش خود را می نماید که این اتفاق رخ دهد بنابراین استقلال هم باید هوشیار باشد و با ارائه یک بازی کاملا تاکتیکی به هدفش که پیروزی در این ملاقات است، دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال عملکرد ضعیفی داشت، تغییرات زیاد منطقی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال عملکرد ضعیفی داشت، تغییرات زیاد منطقی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید