ارتباط مستقیم مردم قم با مدیرکل راه و شهرسازی

به گزارش وبلاگ حامد، خبرنگاران/قم رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: به منظور افزایش رضایتمندی، تکریم ارباب رجوع و حل مسائل آنان در حوزه مسکن، راه و شهرسازی، دیدار عمومی مدیر کل بدون واسطه با مراجعین انجام می گردد.

ارتباط مستقیم مردم قم با مدیرکل راه و شهرسازی

مهدی رحیمی راد اعلام کرد: تسهیل خدمات رسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت مندی مردم و افزایش اندازه اعتماد آن ها به این دستگاه از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره کل است.

وی اضافه کرد: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیران ارشد آن دستگاه است.

رحیمی راد با بیان این که برگزاری برنامه دیدار عمومی مدیرکل می تواند به ایجاد و افزایش اعتماد اجتماعی و رضایتمندی یاری شایانی کند، توضیح داد: به همین منظور در روز پنج شنبه هر هفته از ساعت 11 الی 13 مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با مردم و مراجعین این اداره کل به صورت مستقیم و بدون واسطه دیدار خواهد نمود.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم اظهار داشت: هدف از برگزاری برنامه دیدار مردمی حل مسائل و معضلات شهروندان و پاسخ گویی به آنان در حوزه راه، مسکن و شهرسازی است و می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل نماید.

رحیمی راد در انتها گفت: برنامه دیدار مدیرکل در ساختمان شماره یک واقع در بلوار 75 متری عماریاسر، بلوار تعاون، مجتمع ادارات، ساختمان شماره یک راه و شهرسازی استان قم برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ارتباط مستقیم مردم قم با مدیرکل راه و شهرسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط مستقیم مردم قم با مدیرکل راه و شهرسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید