احتمال لغو المپیک بالا گرفت

به گزارش وبلاگ حامد، اینبار دیگر این خبر را جدی بگیرید؛ المپیک توکیو لغو می گردد. اگر تا امروز این خبر قطعی نشده برای این است که دولت ژاپن نمی خواهد بابت این اتفاق خسارتی نزدیک به 20 میلیارد دلار متحمل گردد.

احتمال لغو المپیک بالا گرفت

به گزارش وبلاگ حامد ، چند روز قبل هم از این خبر دادیم که ممکن است این اتفاق بیفتد. تمامی کارشناسان و ویروس شناسان می گویند برگزاری المپیک توکیو همانا و شیوع مجدد و شدید این ویروس در شرق آسیا همانا.

امروز هم که روزنامه وبلاگ حامد نوشته: با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر ژاپن و در چندین کشور عظیم در اروپا و آمریکا، مقامات توکیو و کمیته بین المللی المپیک بالاخره در حال اذعان به این نکته هستند که ممکن است برگزاری بازی های المپیک امکان پذیر نباشد. نیویورک تایمز نوشت: IOC ممکن است برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم مجبور گردد المپیک را لغو کند. این یک ضربه عظیم اقتصادی به کمیته بین المللی المپیک و ژاپن خواهد بود که بیش از 12 میلیارد دلار برای ساخت ورزشگاه ها و بهبود زیرساخت های خود برای آماده سازی برای بازی ها و میلیاردها دلار دیگر هزینه نموده تا این رویداد را یک سال به تأخیر بیندازد.

توماس باخ، رئیس IOC گفته که به تعویق انداختن دوباره بازی ها گزینه روی میز نیست و اگر این رویداد نتواند در تابستان سال جاری برگزار گردد، به صورت کامل متنفی می گردد.IOC قبلاً میزبانی بازی های تابستانی 2024 را به پاریس و بازی های تابستانی 2028 را به لس آنجلس داده است.ب

منبع: جام جم آنلاین

به "احتمال لغو المپیک بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال لغو المپیک بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید