نمایش عمق میدان در شبکه افق

به گزارش وبلاگ حامد، خبرگزاری خبرنگاران- مجموعه مستند عمق میدان در قاب شبکه افق نقش بست.

نمایش عمق میدان در شبکه افق

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حامد به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، ساخت مستند درباره موضوعات مختلف به جهت دارا بودن اطلاعاتی که اکثرا برگرفته از حقیقت هستند می تواند بیشترین تاثیر را در مخاطب بگذارد و همین موضوع اهمیت ساخت و توسعه آن را چندین برابر نموده است.

به علت توجه به همین موضوع رهبر معظم انقلاب مدتی قبل ملاقاتی با مستندسازان داشتند و طی آن فرمودند: امروز دشمنان این ملّت و دشمنان این انقلاب و دشمنان این نهضت بزرگ مردمی به سراغ تحریف و دروغ و تغییر واقعیّات در فکرها و اینها رفته اند؛ چیزی که میتواند فکرها را روشن کند، همین مستندهای شما است.

البتّه فیلم غیر مستند هم میتواند نقش ایفا نماید امّا مستند، سرراست تر و روراست تر و متّکی به واقعیّت و نشان دهنده آن است.

شبکه افق سیما به علت اهمیت سخنان رهبری درباره مقوله مستند، مجموعه عمق میدان را بر آنتن خود قرار داده است که در آن سعی شده طی تبادل نظر با مستندسازان به تبین سخنان رهبری پرداخته گردد.

صدرا عبدالله شاکری، تهیه کننده این مجموعه درباره اهداف ساخت آن گفت: رهبر معظم انقلاب یک هفته پس از ملاقات با مستندسازان، مختصری از سخنان خود را مکتوب کردند و حوزه هنری آن را با عنوان منشور مستند انقلاب اسلامی رونمایی کرد.

پس از آن به فکر ما این مهم خطور کرد که باید توجه به عنایت ویژه رهبری این موضوع باید اهمیت بسیاری داشته باشد.

وی اضافه کرد: به همین منظور بر آن شدیم تا با همکاری بچه های دانشکده خبرگزاری فارس به تحلیل این سخنان گرانسنگ بپردازیم تا بتوانیم به زبان ساده و روان آن را در اختیار مخاطبین قرار دهیم.

تهیه کننده عمق میدان تاکید نمود: بیشتر زحمت ساخت این مجموعه مستند همانطور که گفتم بر دوش دانشجویان دانشکده خبر خبرگزاری فارس بود و به حمدالله در انتهای از کیفیت مطلوبی هم برخوردار شده است.

این مجموعه در 9 قسمت به آنالیز عملکرد بخش های مختلف درگیر با ساخت مستند از زبان مسئول مستقیم آن واحد پرداخته است. طبق برنامه این مجموعه مستند در سه ماه فراوری شد.

وی در انتها ضمن اشاره دوباره به انگیزه اولیه ساخت این مستند که تبیین سخنان رهبری بود، گفت: البته ما در کنار آن انگیزه اولیه در پی آن بودیم تا نشان دهیم که فردی در جایگاه رهبری چطور آنقدر دقیق در این حوزه اشراف داشته اند.

نگاه بازی که پشت منشور مستند انقلاب اسلامی و سخنان رهبری در ملاقات با مستند سازان وجود دارد میتواند بسیار راه گشا باشد.

آن سخنان آنقدر پخته و دقیق بود که میتوانم همین امروز عمق میدان 2 را درباره آنها تهیه کرد.

علاقمندان می توانند این مجموعه هشت قسمتی را تا یکشنبه هفته آینده هر روز به غیر از پنجشنبه و آدینه ساعت 12 ظهر از قاب شبکه افق به دیدن بنشینند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نمایش عمق میدان در شبکه افق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش عمق میدان در شبکه افق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید