عرضه بازی Baldurs Gate 3 به سال 2023 موکول شد

به گزارش وبلاگ حامد، در رویداد اخیر سیاهچال و اژدها (Dungeons and Dragons) اعلام شد که دروازه بالدور 3 (Baldurs Gate) از حالت دسترسی اولیه خارج خواهد شد. البته این اتفاق در سال 2023 پیش خواهد آمد.

عرضه بازی Baldurs Gate 3 به سال 2023 موکول شد

در رویداد چند وقت پیش یک ویدئو از جهت ساخت مجموعه دروازه بالدور نشان داده شد. همینطور اینکه نگاهی به فرایند ساخت شماره 3 این مجموعه انداخته شد. این ویدئو به طور کلی پیشرفت و تکامل این بازی را در طول 2 سال نشان می دهد. این بازی تقریباً از یاد هواداران سبک فانتزی رفته بود. حال با این خبر دوباره توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

شرکت لارین (Larian)، سازنده این بازی، همیشه اعتقاد داشته که زمانی این عنوان را عرضه خواهد نمود که حس کند آماده باشد. در حال حاضر نیز بازی در قسمت دسترسی اولیه است و بسیاری از هواداران به آن دسترسی ندارند. حدود دو ماه پیش بسته به روزرسانی هفتم این بازی منتشر شد. این بسته به بازی بربرها را اضافه می کرد که منتقدان از آن راضی بودند.

بازی دروازه بالدور 3 یک عنوان در سبک نقش آفرینی است. این بازی در دنیای عناوین سیاهچال و اژدها قرار گرفته است. به همین خاطر هواداران این بازی رومیزی از آن به شدت لذت خواهند برد. اولین عنوان این مجموعه در سال 2012 عرضه شد. استقبال ها از بازی دروازه بالدور آنقدر زیاد بود که شماره 2 و حتی 3 آن نیز ساخته شد.

در حال حاضر تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی وجود ندارد. تنها چیزی که اعلام شده این است که در سال 2023 از حالت دسترسی اولیه خارج خواهد شد. البته منتقدان از این نسخه بازی راضی بوده و به همین خاطر امکان دارد دروازه بالدور 3 زودتر از چیزی که انتظار داریم به طور کامل عرضه گردد. دسترسی اولیه حالتی آزمایشی داشته اما بسیار گسترده تر از حالت بتا و آلفا است. به نوعی بازی کامل شده و تنها احتیاج به تغییرات کوچک دارد.

منبع: Rockpapershotgun.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه بازی Baldurs Gate 3 به سال 2023 موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی Baldurs Gate 3 به سال 2023 موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید