رونمایی از سه اسکوتر برقی مقرون به صرفه قیمت در هند

به گزارش وبلاگ حامد، iVOOMi یک شرکت هندی می باشد که چند سال پیش گوشی های هوشمند می فروخت. این شرکت اکنون وارد بخش EV در بازار شده است. به تازگی iVOOMi سه اسکوتر برقی نو ارزان معرفی نموده است. بعضی از ویژگی های برجسته خودرو های برقی این شرکت طراحی، برد و باتری های قابل تعویض آنها است.

رونمایی از سه اسکوتر برقی مقرون به صرفه قیمت در هند

به گزارش وبلاگ حامد، این شرکت سه اسکوتر برقی نو بنام های iVOOMi Jeet، iVOOMi Jeet Pro و iVOOMi Energy S1 عرضه نموده است. iVOOMi Jeet با قیمت 1074 دلار، iVOOMi Jeet Pro با قیمت 1219 دلار و iVOOMi Energy S1 با قیمت 1113 دلار به فروش می رسد. این سه اسکوتر در رنگ های قرمز، آبی و خاکستری عرضه می گردد. iVOOMi ادعا می نماید که تمام خودرو های الکتریکی در کارخانه های خود این شرکت ساخته می شوند.

iVOOMi Jeet و Jeet Pro با یک باتری 1.5kw-2 kW عرضه می شوند و گفته می گردد که با یک بار شارژ برد 130 کیلومتری را ارائه می دهند. iVOOMi Energy S1 نیز با یک موتور الکتریکی 2 کیلووات و یک باتری 60 ولتی 2.0 کیلووات ساعتی لیتیوم یونی با برد 115 کیلومتر با یک بار شارژ عرضه می گردد.

باتری داخلی این مدل قابل تعویض است و در مدت 3 تا 4 ساعت بطور کامل شارژ می گردد. همه مدل ها دارای فاصله 170 میلی متری از زمین و فضای صندوق عقب 30 لیتری هستند. خودرو های الکتریکی دارای ویژگی هایی مانند یاری پارکینگ، Find my Scooter و دارای درگاه شارژ USB هستند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی از سه اسکوتر برقی مقرون به صرفه قیمت در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سه اسکوتر برقی مقرون به صرفه قیمت در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید