ملاقات رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با استاد دانشکده حقوق در دانشگاه سلطان قابوس

به گزارش وبلاگ حامد، در حاشیه بیست وششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط محمد سوری (رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی) با سیف بن سالم الهادی (استاد دانشکده حقوق در دانشگاه سلطان قابوس و رئیس بخش برنامه های دینی و فرهنگی رادیو و تلویزیون عمان) ملاقات کردند.

ملاقات رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با استاد دانشکده حقوق در دانشگاه سلطان قابوس

به گزارش خبرنگار فرهنگی وبلاگ حامد، در حاشیه بیست وششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط محمد سوری (رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی) با سیف بن سالم الهادی (استاد دانشکده حقوق در دانشگاه سلطان قابوس و رئیس بخش برنامه های دینی و فرهنگی رادیو و تلویزیون عمان) در محل وزارت تبلیغات عمان (وزارة الإعلام) ملاقات کرد و مسائل مشترک فی مابین مورد آنالیز نهاده شد. بعلاوه در راستای این ملاقات، ابتدا از بخش های مختلف تلویزیون عمان از جمله استودیو های بسیار پیشرفته آن بازدید صورت گرفت و علاوه بر حضور در چند برنامه زنده با بعضی ناظران کیفی و کارگردانان مصاحبه انجام شد.

کوشش برای شعله ور کردن روح ایمان در جان مخاطبان

سیف بن سالم الهادی از شخصیت های برجسته دینی عمان ضمن استقبال از محمد سوری اظهار کرد: هدف اصلی ما در همه برنامه های دینی این است که با پرهیز از هر نوع اجبار و الزام در تبیین آموزه های اخلاقی دین و نیز اجتناب کامل از هر نوع اشاره به اختلافاتی که میان مذاهب اسلامی وجود دارد و احترام گذاشتن به همه انسان ها و باور های ایشان، روح ایمان را در جان مخاطبان زنده و شعله ور کنیم.

وی اضافه نمود: این سیاست با استقبال فراوان مخاطبان روبرو شده است و با درک این احساس که ما در ارائه این سیاست صادق هستیم، اعتماد به رادیو و تلویزیون ملی را بیشتر نموده است.

کوشش برای تعامل درخصوص فعالیت های فلسفی، کلامی و عرفانی

در این ملاقات محمد سوری نیز درخصوص غرفه خانه کتاب و ادبیات ایران در نمایشگاه بین المللی کتاب مسقط و نیز طرح های پژوهشی و اهداف پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی توضیحاتی ارائه کرد و کتابچه فعالیت های پژوهشکده به زبان های عربی و انگلیسی را در اختیار دکتر سیف الهادی قرار داد.

در بخش دیگر ملاقات رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با رئیس بخش برنامه های دینی و فرهنگی رادیو و تلویزیون عمان، مقرر شد فعالیت های فلسفی، کلامی و عرفانی پژوهشکده از سوی طرف عمانی مطالعه گردد و در جلسات بعدی راه های تعامل بیشتر مورد آنالیز و توافق قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ملاقات رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با استاد دانشکده حقوق در دانشگاه سلطان قابوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با استاد دانشکده حقوق در دانشگاه سلطان قابوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید