دادستان زاهدان: داماد جنایتکار زاهدانی در ملاعام اعدام می گردد

به گزارش وبلاگ حامد، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: حکم قصاص در ملاعام برای داماد عصبانی زاهدانی که عامل قتل سه نفر شده بود صادر شد.

دادستان زاهدان: داماد جنایتکار زاهدانی در ملاعام اعدام می گردد

به گزارش ایرنا، مهدی شمس آبادی اظهارداشت: حکم قصاص در ملا عام برای داماد عصبانی که تعدادی از اعضای خانواده همسرش را به قتل رسانده بود صادر شده و در صورت تایید در دیوان عالی کشور به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان جزییات این حادثه که اواخر سال قبل رخ داد اعلام کرد: مشاجره لفظی و اختلاف خانوادگی منجر به تیراندازی در یک خانواده در زاهدان به اطلاع پلیس رسید که بلافاصله تیم های ویژه برای آنالیز موضوع به محل اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان اضافه نمود: در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که داماد خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی از طریق یک قبضه سلاح شکاری به سمت پدرزن خود شلیک و وی را مجروح نموده که پس از انتقال وی به بیمارستان از خروج سایر اعضای خانواده هم خودداری نموده است.

به گفته وی ماموران انتظامی و امنیتی حاضر در محل با استفاده از شیوه های تخصصی و مشاوره ای و پس از ساعتی تبادل نظر پیروز شدند ضارب را وادار به تسلیم نمایند که این فرد هم اینک در بازداشت بسر می برد.

شمس آبادی اعلام کرد: متاسفانه عصبانیت بیش از حد و از دست دادن کنترل از طریق داماد خانواده موجب شد تا این فرد علاوه بر مجروح کردن پدر زنش، سه نفر دیگر از جمله همسر، برادر همسر و یک بانوی دیگر که مهمان این خانواده بوده است را به قتل برساند.

وی تاکید نمود: قوه قضائیه قطعا با این قبیل افراد که موجب به برهم زدن نظم و امنیت عمومی می شوند برخورد قاطع می نماید.

منبع: فرارو

به "دادستان زاهدان: داماد جنایتکار زاهدانی در ملاعام اعدام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان زاهدان: داماد جنایتکار زاهدانی در ملاعام اعدام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید