خبرنگاران دفترچه های بیمه سلامت ایلام تا شهریور تمدید شدند

به گزارش وبلاگ حامد، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: با توجه به شرایط کرونایی کلیه دفترچه های بیمه سلامت در استان تا شهریور 1400 تمدید شدند.

خبرنگاران دفترچه های بیمه سلامت ایلام تا شهریور تمدید شدند

نورالدین رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ حامد گفت: این دفترچه ها شامل صندوق کارکنان دولت، روستاییان، سلامت همگانی و ایرانیان(صرفا بیماران خاص) است.

وی اضافه کرد: تمدید دفترچه های بیمه سلامت به منظور کاستن از مراجعات بیمه شدگان سلامت به دفاتر پیشخوان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع افراد انجام شده است.

رحیمی یادآور شد: با تمدید دفترچه بیمه شدگان تحت پوشش این بیمه نیازی به مراجعه حضوری به ادارات و دفاتر پیشخوان نیست و این کار بصورت سیستمی صورت می گیرد.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: 346 هزار نفر از جمعیت استان را در قالب صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار روستاییان و عشایر، ایرانیان و سلامت همگانی را تحت پوشش دارد.

رحیمی یادآور شد: این بیمه، سالانه بیش از یک هزار و 300 میلیارد ریال برای هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد در استان پرداخت می نماید.

وی ادامه داد: بیمه سلامت 90 درصد هزینه درمان بیماران کرونایی را پرداخت می نماید و بطور میانگین هر بیمار کرونایی 40 میلیون ریال برای سازمان بیمه سلامت هزینه دارد.

346 هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند و دارای 286 مرکز و موسسه طرف قرارداد و 21 دفتر پیشخوان تحت پوشش است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دفترچه های بیمه سلامت ایلام تا شهریور تمدید شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دفترچه های بیمه سلامت ایلام تا شهریور تمدید شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید