خبرنگاران اعضای کمیته های ستاد انتخابات شوش منصوب شدند

به گزارش وبلاگ حامد، دزفول - خبرنگاران - فرماندار شوش با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم در انتخابات پیش رو ، اعضای کمیته های ستاد انتخابات این شهرستان را منصوب کرد.

خبرنگاران اعضای کمیته های ستاد انتخابات شوش منصوب شدند

عدنان غزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ حامد با اشاره به لزوم قانون مداری و پرهیز مدیران دستگاه های اجرایی از جانبداری از کاندیداها در انتخابات پیش رو گفت: آرای مردم در انتخابات حق الناس و امانتی در دست مسئولان و مجریان است که باید از آنها صیانت و حفاظت شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش بیان داشت: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باعث شده تا مقدمات و بستر سازی لازم برای اجرای مراحل مختلف انتخابات، به نحو مطلوبی صورت گیرد.

غزی در ادامه اضافه نمود: با توجه به حجم فعالیت های اجرایی ستاد انتخابات شهرستان، تمهیدات لازم برای اعمال سرعت و دقت لازم در قالب فعالیت کمیته های تدارکات و پشتیبانی، فناوری، ثبت نام، مالی، حراست و استعلام، اطلاع رسانی و تبلیغات، خدمات، خودرویی، حقوقی، امنیتی و انتظامی، پیش بینی و ابلاغیه آنان اتخاذ شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوش همچنین در احکامی محسن ستاری فر را بعنوان جانشین ستاد انتخابات شوش، حاتم الهایی مسئول کمیته امنیتی- انتظامی، فرامرز رادمنش مسئول کمیته حراست و استعلام، علی ملک زاده مسئول کمیته ثبت نام، خالد منصوری مسئول کمیته اطلاع رسانی و رسانه، سعید پورعبدالهی مسئول کمیته پشتیبانی و رضا فرخ نیا را به عنوان مسئول کمیته حقوقی انتخابات منصوب کرد.

همچنین اسماعیل عبدالحسینی به عنوان مسئول کمیته خودرویی، محمد غلامی به عنوان مسئول کمیته فناوری اطلاعات، صفرعلی تقی پور به عنوان مسئول کمیته مالی در انتخابات 28 خردادماه 1400 معرفی شدند.

ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از 20تا 26 اسفندماه جاری و نامنویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری از 16 تا 22 فروردین ماه 1400 انجام می شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری 28 خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اعضای کمیته های ستاد انتخابات شوش منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعضای کمیته های ستاد انتخابات شوش منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید