بورس اصلاح کرد ، حمایت از صندوق های دولتی قطع شد!

به گزارش وبلاگ حامد، اگرچه در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی نزولی داشته و نمادهای شاخص ساز نیز در کف قیمتی خود معامله شدند اما بعضی نمادهای کوچک روندی صعودی داشتند و در مدار مثبت معامله شدند.

بورس اصلاح کرد ، حمایت از صندوق های دولتی قطع شد!

همچنین بعضی کارشناسان عقیده دارند اصلاحات مقطعی در برای بازار مفید است و ایمان رئیسی در اینباره می گوید: شاخص امروز آغاز خوبی داشت اما اگر شاخص یک برگشت و اصلاح داشته باشد و بعد به سمت بالا حرکت کند، رفتار بهتر و مطمئن تری دارد و اگر شاخص بخواهد با حرکت پیوسته تا محدوده مقاومت ادامه دهد، ریزش شدیدی خواهد داشت.بنابراین چند اصلاح شاخص بورس بهتر است تا اینکه همان اتفاقی بیفتد که در فروردین تا مرداد شاهد بودیم و شاخص یک نفس حرکت رو به بالا و بعد هم ریزش داشته باشد.

از طرفی ابتدای هفته جاری ولید هلالات، کارشناس بازار سرمایه گفته بود به نظر می رسد ظرفیت ریزش بورس پر شده است و بازار تمایل چندانی برای ریزش ندارد. از طرف دیگر، تغییر رئیس سازمان بورس امیدواری جدیدی در بازار ایجاد نموده و سهامداران امیدوار شده اند که نگاه دولت به بورس تغییر نموده و برخلاف چند ماه گذشته، دولت تمایل به حمایت از بازار سرمایه دارد.

همچنین بی اعتمادی در مردم هنوز وجود دارد و این اعتماد باید به بازار سهام بازگردد تا فرایند ورود پول به بورس تسهیل گردد.

صندوق های دولتی پالایشی و دارایکم فرایندی نزولی داشتند و احتمالا حمایت از این صندوق ها قطع شده است.

در جریان معاملات هفته گذشته نمادهای شاخص ساز فرایندی صعودی داشتند و همین صعود باعث شد تا این نمادها به اصلاح احتیاج داشته باشند.

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2021/02/export-boors-13-bahman.m4v

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس وبلاگ حامد بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "بورس اصلاح کرد ، حمایت از صندوق های دولتی قطع شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس اصلاح کرد ، حمایت از صندوق های دولتی قطع شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید