اجرای بهارانه کتاب در گیلان با مشارکت 31 کتابفروشی

به گزارش وبلاگ حامد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان با بیان اینکه از مجموع 860 کتابفروشی عضو طرح بهارانه کتاب 1400 در کشور 31 کتابفروشی از استان گیلان در این طرح مشارکت دارند، اظهار کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در بهارانه کتاب 1400، دو میلیون ریال است و خریداران می توانند از 17 تا 23 خردادماه با مراجعه به کتابفروشی های عضو طرح؛ کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه 20 درصدی خریداری کنند.

اجرای بهارانه کتاب در گیلان با مشارکت 31 کتابفروشی

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ای که ارائه تخفیف در این طرح تنها شامل کتاب های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی شود، شرح داد: مدیریت رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان اجرای طرح بر عهده مسئولان واحدهای صنفی است.

وی شرح داد: علاقه مندان برای مشاهده فهرست کتابفروشی های عضو طرح و جزئیات بیشتر می توانند به آدرس http://tarh.ketab.ir مراجعه کنند.

ابراهیمیان اضافه کرد: این طرح که از آن با عنوان طرح فصلی فروش کتاب یاد می شود از جمله امکاناتی است که کتابفروشان را در ایام رکود فروش کتاب در همه گیری کرونا یاری می کند و بهارانه کتاب 1400 هفدهمین دوره از برگزاری طرح های فصلی کتاب است.

70 کتابفروشی در استان گیلان فعال است و سال گذشته به طور میانگین 30 کتابفروشی در طرح های فصلی کتاب شرکت کردند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اجرای بهارانه کتاب در گیلان با مشارکت 31 کتابفروشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بهارانه کتاب در گیلان با مشارکت 31 کتابفروشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید