آماده باش دستگاه های امدادی استان سمنان برای خدمات دهی در برف و کولاک پیش رو

به گزارش وبلاگ حامد، خبرنگاران/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان به منظور جلوگیری از خسارت احتمالی ناشی از بارش برف و کولاک شدید و جاری شدن سیلاب و یاری به در راه ماندگان احتمالی و یاری رسانی به اقشار مردم دستور آماده باش داد.

آماده باش دستگاه های امدادی استان سمنان برای خدمات دهی در برف و کولاک پیش رو

منوچهر فخری در جلسه ویدئو کنفرانسی کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه ها در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: براساس گزارش های ارایه شده از سوی سازمان هواشناسی، فصل پربارشی را در زمستان سال جاری پیش رو خواهیم داشت و دستگاه های امدادی، نظارتی و اجرائی از هم اکنون آمادگی برای مقابله با هرگونه بحران داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر در مقابله با بحران و در زمان وقوع بلایای طبیعی احتمالی در سال جاری، تجربیات منفی سال گذشته تکرار شود به طور قطع مشکل مدیریتی وجود دارد و با دستگاه اجرایی متخلف برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان شرح داد: رایزنی هایی با کارشناسان نهاد ریاست جمهوری برای جذب اعتبار تکمیل جاده فیروزکوه-سمنان انجام شد و امیدواریم این طرح مهم عمرانی استان به طور کامل به بهره برداری برسد.

فخری شرح داد: در بحث تکمیل جاده شاهرود-آزادشهر هم پیگیری و تلاش ها ادامه دارد و تکمیل این طرح در ابعاد مختلف برای توسعه استان سمنان موثر است.

وی ادامه داد: اقدامات امدادی در گردنه آهوان و دیگر نقاط برف گیر استان در دستور کار باشد و اجرای طرح های پشتیبانی برای خدمات رسانی به در راه ماندگان ناشی از وقوع برف و کولاک پیگیری شود.

فخری با تبریک روز راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: کارکنان خدوم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به حق شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند.

وی افزود: کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان بسیار ارزنده و درخشان است و در کنار شیوع کرونا ویروس و کم شدن ترددها، اما اقدام پلیس راه در کاهش تلفات جاده در سال جاری در استان قابل توجه است

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آماده باش دستگاه های امدادی استان سمنان برای خدمات دهی در برف و کولاک پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش دستگاه های امدادی استان سمنان برای خدمات دهی در برف و کولاک پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید